Series & Netflix

Welke series kijk je, welke heb je gezien, welke waren de moeite waard? Plaats het hier! :tv: :popcorn:

Mijn vriend en ik hebben samen (met een half oog) Loaded gezien. Wel aardig voor tussendoor. Best grappig.

Ik kijk op dit moment Friends (laatste seizoen eindelijk), daarna moet ik Lucifer weer even bijkijken en dan wil ik Happy! kijken. :slight_smile:

Loaded kende ik niet, heb ik nu op mijn lijst gezet.
Wij zijn bezig met The Flash, een superheldenserie, kijkt ook wel lekker weg, niet te moeilijk.

Happy! vond ik zelf niet zo.

Ik ben nu bezig met 3%, moest er even inkomen, maar vind het wel leuk nu!

1 like

Ik ben bezig met The Alienist. Hebben anderen die al gezien? Vind het wel een succes. Daarvoor heb ik The letdown gekeken, vond ik erg leuk!

Ik heb een stuk van the Alienist gezien, het leek me wel leuk, maar ik heb moeite om gezichten/mensen uit elkaar te houden en in die serie leek iedereen op elkaar dus ik kon het niet volgen. :confused:

1 like

Hahaha ja hier heb ik ook een beetje last van gehad bij deze serie. + het is soms onduidelijk of dingen flashbacks zijn/parallel gebeuren.

@Fenayi Lucifer kijk ik ook, zit nu in seizoen 2 maar kan lastig mn aandacht erbij houden

Ik vind La casa de papel echt muy bien, soms wel voorspelbaar maar dat sexy Spaans maakt alles goed :es:

15 likes

Bezig met To the Bone met Keanu.

Goede film is dat!

1 like

Denver :heart_eyes:

1 like

Oehh, ik heb een hoop aanraders, haha.
The 100 (nieuw seizoen, eerste aflevering staat al online!!), White Collar, Continuum, Under the Dome & How To Get Away With Murder

Verder ben ik net klaar met Elementary en Scorpion, ook zó goed!

En qua ‘kijkt lekker weg’: Don’t trust the B- in APT. 23, The Good Place en Jane the Virgin.

2 likes

@Opheliac ik vond het tweede seizoen van Lucifer ook minder, maar de laatste aflevering wél heel sterk, en van seizoen drie geniet ik weer als vanouds!

Ik ben nu bijna klaar met Salvation. Het is echt zó goed, al die plottwists en mindfucks :scream: Daarvoor heb ik Colony gezien (ik houd van sci-fi ja, haha) en die was ook zoooo goed. De beste serie die ik tot nu toe dit jaar heb gezien! Ik hoop dat de volgende seizoenen snel online komen.

4 likes

@Vesta even doorbikkelen dan maar

1 like

Mindhunter en altered carbon zijn de twee die me van de laatste tijd zijn bijgebleven, allebei een interessant verhaal erachter.

1 like

Oh my god yessss was het helemaal vergeten dat het nieuwe seizoen van the 100 er aan kwam!!
ga het NU kijken :drooling_face:

2 likes

Ik heb The Crown in één keer achter elkaar gezien en dat vond ik onwijs mooi. Nu al zin in de volgende 2 seizoenen. Zal wel wennen zijn met de andere hoofdrolspelers.

7 likes