Series & Netflix

Handmaids tale s2e10

Alles is al gezegd zo’n beetje hier maar gadverdamme.
Ik snap alleen niet, heeft Alexis die man nou vermoord of is hij toevallig gestorven?
En Eden, wat is haar positie? Want als zij iets flikt kan Nick toch zeggen yo ik weet niet maar ze ging vreemd met de bewaker. Of misschien omdat hij nu soort van meegenomen is dat Eden nu gaat snitchen over Nick en June? Al leek ze dat niet te geloven.
Maar haar positie dus. Is zij vruchtbaar? Of is dat wat ze proberen te testen bij jonge meisjes? En wat als ze niet vruchtbaar is, wordt ze dan een Martha? En wel wordt ze dan een handmaid? Of heeft ze meer macht door haar komaf en blijft ze vadertje en moedertje met Nick spelen?

Zoveel vragen!!!

Handmaids tale

Volgens mij zijn de handmaids ‘gevallen’ vrouwen. June heeft het met een getrouwde man aangelegd, Janine is dacht ik verkracht en toen zwanger geworden en Emily is lesbisch. Dus Eden mag gewoon een gezin vormen met Nick en haar eventuele kinderen houden. Net als dat gezin waar June onderduikt aan het begin van het seizoen.

1 like

Heeft iemand Bloodline gezien? De moeite waard?

Ja eerste seizoen vond ik heel goed. Tweede heb ik niet afgekeken en derde helemaal niet gezien. Moet het misschien maar weer eens proberen.

Ik ben aan alias grace begonnen en wilde het eerst skippen vanwege de titel maar hij is echt bingewatch worthy!

Jezus, heb echt zitten janken bij The Handmaid’s Tale.

Zo rot dat videoland alleen titels laat zien en geen nummer van de aflevering tijdens het kijken. Moet heletijd checken of ik de spoiler aan kan klikken :sweat_smile: first world problems.

Ik heb net de hele serie van sex and the city (weer) uitgekeken. Zelfs nog door Lip’s influences de boxset gekocht (te erg eigenlijk) maar ik vind die serie nog steeds zo leeeuk <3

3 likes

Ik ben net klaar met New girl en zoek nu een soortgelijke luchtige serie om te kijken. Iemand tips?
Friends en HIMYM heb ik al gezien.

please like me!

2 likes

Modern family?

3 likes

Thanks allemaal! Nu weet ik alleen niet met welke ik zal beginnen :stuck_out_tongue:

Modern family :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Please like me!

:crazy_face:

4 likes

Modern family is zo leuk! En chewing gum vind ik ook echt geweldig maar moet je wel van houden

3 likes

Net gestart met Safe met Michael C. Hall. Veelbelovend! Maar niet luchtig :slight_smile:

Jaaa deze sowieso!

Spoiler over Jane the Virgin seizoen 3

Samenvatting

Ik kijk nu dus seizoen 3 en ben halverwege. Ik vond het zo raar dat het midden in een aflevering opeens 3 jaar later was. En dat van Michael dat hij opeens dood gaat. Zoooo raar. Nu vind ik het ook gelijk minder leuk. Die man trouwens die ook van de politie is, weet even niet hoe hij heet maar hij is wel super knap.

1 like

Love

1 like

HBO Girls! Staat alleen niet op Netflix. En inderdaad please like me is leuk. En 10 pourcent is wel leuk.
Ik ga binnenkort Paquita Salas proberen, en Life’s too short (met Ricky Gervais), White Gold en Glow. Allemaal luchtige dingetjes geloof ik.

1 like