Series & Netflix

Ik weet niet of dit al genoemd is, maar La casa de Papel is echt zo verslavend en leuk! Na 1 aflevering weet je al of het iets voor je is of niet.

6 likes

Hahah ja is helaas al volledig uitgemolken. Haddden we toen het vorige forum nog? Denk het wel… ik heb alles gebinget maar toen had ik geen zin meer in de laatste aflevering en die heb ik eergister pas gekeken. Vond het een leuk einde, maar daar ben jij dan vast nog niet?

Wat is/vind jij uitgemolken? Ik heb ze afgekeken en vond het een leuke serie!

Iemand de aflevering van the 100 al gezien, van gisteren? Waar gaaaaaat dit nog over

1 like

Sinner!

2 likes

Oh en ik las net ergens dat op 13 juli seizoen 6 van Suits ein-de-lijk op Netflix komt! :grin:

2 likes

Ik bedoel hier heeeel veel over gepraat

Ik heb alleen seizoen 1 tm 4 gezien, is 5 nog het kijken waard? Behalve die aflevering waar je over post dan haha. Ik vond seizoen 3 zoo saai, 4 weer ietsjes beter maar ik ben het aan het uitstellen om met 5 te beginnen

Het is niet saai maar meer ; oh daar gaan we weeeeer. Zonder even al te veel te spoilen haha. Echt jammer want vond seizoen 4 wel leuk!

Haha ik kan me daar wel wat bij voorstellen, had ik de vorige seizoenen ook wel vaak. Maar goed ik ga er misschien wel een keer weer mee beginnen als ik me verveel

Ik ben begonnen met seizoen 2 van Westworld maar ik vind het zoooo saai tot nu toe (afl 3). Kan iemand me vertellen of het nog spannend gaat worden of kan ik beter stoppen met kijken?

Ah zo, omdat ze vraagt of wij die kennen. Got it.

Ik vond La Casa de Papel echt saai, kon me niet boeien. Heb het 3 afleveringen gekeken.
Mijn lievelings is The Americans. Kijkt iemand dat?

1 like
Westworld

Ik moet alleen de laatste aflevering nog en ik hoop dat die aflevering het seizoen wat verduidelijkt. Ik vind het opzich wel leuk maar het is zo ingewikkeld? Ik snap er gewoon niks meer van eigenlijk, het zijn allemaal terugblikken en weer toekomst en dan weer in de huidige tijd. Geen id meer hoe en wat. Dit is tot nu toe mijn recensie.

Promo The Handmaid's Tale 2x11

https://www.youtube.com/watch?v=DiiYxszuIz0&frags=pl%2Cwn

Go Serena! Is het al morgen? :star_struck: Heb het gevoel dat het nu eindelijk een beetje op gang gaat komen.

Heeft iemand de seizoensfinale van Westworld al gezien? :scream::scream::scream:

Ik weet niet of ik eerst het boek van Handmaid’s tale moet lezen of gewoon de serie moet gaan zien.
En ik ben zo slecht in aan nieuwe series beginnen. Ik vind het gewoon een te grote stap ofzo en vind t soms makkelijker om dan maar weer een serie te kijken die ik al gezien heb, omdat je dan zeker weet dat het goed is.

Omg… net het einde van Jane The Virgin gezien… I’m in shock
Mijn favoriete characters trouwens zijn Rogelio en Petra! Ik vind die 2 zo leuk.

2 likes

Ik was ook in shock. Had dit echt niet verwacht. Nu helaas maar wachten op het nieuwe seizoen

Ja ik heb ze allemaal gezien!
Ik vond wel enkel het 1ste seizoen en Asylum goed.
Vind de laatste seizoenen maar zwak.

2 likes