Kun je makkelijk een proef-abonnement bij Netflix opzeggen?
En hoe kijken jullie Netflix? Ik heb geen chromecast of internet-televisie helaas
Kun je makkelijk een proef-abonnement bij Netflix opzeggen?
En hoe kijken jullie Netflix? Ik heb geen chromecast of internet-televisie helaas
en @Kerselaar
Ik denk niet dat ze vrij is toch? Ze praat vanuit de toekomst soms als voice over en dan zegt ze dingen als ‘hopelijk gaan we elkaar op een dag zien’ enzo, dus ik vrees het ergste… Misschien mensen van Gillead die pistoolschoten gehoord hebben en erheen komen.
Ik vond dat stuk waarin ze dat pistool vast had en op de Waterfords richtte wel echt spannend, ook al had ik al verwacht dat ze toch niet zou schieten haha. Dat was wel teleurstellend, had wel voor wat meer ophef gezorgd. En ik wil ook weten waar Nick is!!
Vraag je dat aan mij of iedereen?
Huh oh ja shit er zit een quote in. Sorry, die was niet zo bedoeld. Ik vroeg het meer in het algemeen
Over het opzeggen weet ik niet, maar ik kijk Netflix via laptop, mobiel en hdmi-kabel (van laptop naar tv). Ik heb ook geen chromecast of internet-tv.
Nog twee afleveringen The Handmaid’s Tale, toch?
Chromecast is niet zo heel duur, dacht 30€. Maar anders via laptop met kabeltje Inderdaad
Jaaa laatste seizoen was zoooo goed en zo spannend!
Ja klopt!
Ik vond het een mooie aflevering! Ik vond het eigenlijk wel heel sterk dat June op deze manier heeft moeten bevallen: die bevalling heeft alleen zij meegemaakt, die hoefde ze niet te delen met Serena en weet ik veel hoeveel toeschouwers. Heeft ze toch nog iets wat alleen van haar is.
Je kunt het gewoon 1 minuut na het afsluiten weer opzeggen in je account en dan kan je een maand kijken
Ik kijk de laatste tijd alles via mn telefoon, vind dat handiger dan laptop en ik heb geen televisie
I loveeeee New girl! En ‘Tabula Rasa’ vind ik ook echt een goede vlaamse reeks!
Ja, precies dit vond ik ook! Vond het juist een hele mooie aflevering (en spannend ook, je leeft zo met haar mee)
Is Tabula Rasa erg eng @5HT? Ik kan niet goed slapen na te enge films () en houd niet van horror maar ben ook wel heel benieuwd.
Ja er komen wel enkele enge stukken in, niet horror/bloed/… maar voornamelijk psychologisch vind ik
Ohhh OITNB!!
Meester kikker! Leuk. Kan ik dat met mijn leerlingen kijken
Ik kijk The forest. Niet een hele grote aanrader. Verhaal is beetje traag zonder veel verrassingen tot nu toe (ben bij afl 4 van 6).
Omgg alle f&f films!!! Janken!! Ik vind die zooo fantastisch altijd
Biecht: nog nooit gezien!
Maar dit wordt mijn kans
Het is wel een beetje dom vermaak hoor, maar ik vind dat familie-bende-vechten voor een doel altijd zo mooi, moet dus ook altijd huilen bij de slotscène. En ze zijn over het algemeen wel een beetje spannend soms!