Series & Netflix

Ja!

2 likes

The Grimm ben ik mee begonnen! Er komen verwijzingen voor naar de sprookjes van de gebroeders Grimm, fantasy-achtig en spannend. Vind het zelf erg leuk, kijkt lekker weg!

2 likes

Hebben jullie Mignight sun (midnattssol) gezien? Ik ga nu de eerste afleveringen kijken. Ben benieuwd

Ik kijk nu the Originals, nu bij laatste seizoen. Hele leuke serie! Iets wat erop lijkt wat ik hierna kan kijken ?

ik heb insatiable geprobeerd te kijken, maar wat slecht.

2 likes

Heeft iemand Le Chalet gezien?

"Handmaid's Tale

Ik heb het idee dat Serena wel vruchtbaar is eigenlijk, omdat er best wel veel wordt gefocust op de onvruchtbaarheid van Fred, en de jaloezie/afgunst naar June een beetje anders voelt. Maar misschien is dat een onterecht gevoel!

Ik ben overigens vandaag begonnen aan Homeland, denk wel dat dit mega chill is om te bingewatchen

3 likes

Gezien en goede serie, enjoy!

1 like
Samenvatting

Haha is goed! Zin in. Kijk ook echt uit naar het volgende seizoen.

1 like

Ja ik vond het ook echt cringe-worthy!

Ja vind ik idd ook.

Ik kijk nu Crazy Ex-Girlfriend en ik lach me echt dood hahaha

3 likes

Ben benieuwd!

Ik!
Vond het soms een beetje te traag en er zitten veel flashbacks in waardoor ik soms het verhaal niet meer goed kon volgen.
Maar op zich best een vermakelijke serie.

Kijkt iemand Hannibal? Eerste seizoen vond k heel tof maar ik kan zo moeilijk door 2 komen en ik weet niet waarom… Is het de moeite waard om mezelf er toe te zetten?

Verder was ik helemaal invested in Quantico - tot het ineens van Videoland verdween :sob:

ja, persoonlijk vindt ik het zeker de moeite waard om door te zetten. Hannibal is nog steeds een van m’n lievelingsserie’s

1 like

Dit vond ik zo’n heerlijke serie. Die liedjes, ik gierde het uit!

1 like

Kijkt iemand Shooter? Ik heb nu vijf afleveringen gezien en weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

Ja! Ik vind het een hele goede serie, maar in het begin vond ik het ook lastig.

Ik had hetzelfde, maar het wordt weer beter!