Citaat Ja die ben ik nh ook aan het kijken haha
Ik volg actueel The Expanse (S3), Westworld (S2), Brooklyn Nine Nine (S5) en Modern Family (S9), maar volgens mij zijn van die laatste twee het seizoen bijna afgelopen. Op Netflix ben ik nu bezig met Homeland en als ik iets luchtigers wil, ga ik verder met Gilmore Girls.
Gisteren aflevering 4 van The Handmaidâs Tale seizoen 2 gezien, vond deze wel weer heel tof!
Ik heb m ook gisteren gezien.
Spoiler
Vond het heel creepy hoe Serena bij haar in bed ging liggen. Ik ben ook benieuwd of we snel te zien krijgen hoe het met Hannah gaat. Wat voor mensen zorgen er voor haar en of ze een soort school hebben met indoctrinatie?
Handmaid's Tale S2E4
Ja, zo creepy he! Ik dacht echt⊠wat is dit nou weer. En ook gewoon die heel situatie dat Aunt Lydia zegt: June heeft Offred ontvoerd, June heeft Offred dit aangedaan⊠bah.
En inderdaad, ik ben heel erg benieuwd waar Hannah nu is. Hoop dat we daar de volgende aflevering wel duidelijkheid over krijgen.
Ik denk dat de situatie met Serena ook nog wel uit de hand gaat lopen by the way.
S2e4
Ja ik snap de beweegredenen van Serena niet om zich neer te leggen bij dit leven. Kan een kinderwens je zoveel waard zijn? Ik hoop ook op meer achtergrond
Gisteren met de eerste aflevering begonnen van seizoen 2 van 13 Reasons Why maar ik vond het echt saai en heb het halverwege uit gezet
Iemand ook al alle afleveringen gezien van het nieuwe seizoen van 13 Reasons Why? Want de laatste aflevering⊠ik ben er echt misselijk en naar van .
ZO SNEL! Ik kom er niet goed in. Meh.
hierboven staat ergens dat Netflix eigenlijk maar weinig series heeft, dus dat dat niet de lading dekt. Maar dan kan je er beter Netflix&Videoland topic van maken en een los Serie topic, denk ik.
Het is even doorbijten ja. Maar in mijn ogen zeker wel waard om het gehele seizoen af te kijken.
Ik moet nodig de handleiding gaan lezen om te weten hoe ik spoilers kan plaatsen.
Ja snap wat je bedoelt, dat is onhandig. Het maakt mij verder niet uit hoor
Kijken of dit werkt:
-
- 1 Netflixtopic en 1 serietopic
-
- 1 Netflix-Videolandtopic en 1 serietopic
-
- 1 Serietopic voor alles
0 stemmers
Ik had niet gezien dat er een Netflix topic was .
Beter een topic voor alles!
Wat is Safe voor hysterische serie zeg. Nog steeds vermakelijk en spannend maar er gebeurt echt van alles door elkaar
@anon98052296 die serie wil ik ook gaan kijken! Mijn vriend wil alleen ook meekijken dus het komt er nog niet echt van helaas! Ben heel erg benieuwd.
Vandaag heb ik seizoen 7 van Suits afgekeken. Allemachtig wat waren die laatste 5 afleveringen slecht zeg! Zag online dat er wel een nieuw seizoen komt met Katherine Heigl als nieuw castlid. Ik vind haar stom dus weet niet of het nog te redden valt.
Ik ben net aan the rain begonnen.
Vermakelijke serie, maar niet zo eentje die je vervolgens al je vrienden aanraadt omdat hij zo ijzersterk is. Ik blijf het een voornamelijk intrigerende serie vinden (dus niet echt zozeer spannend) en ik vond de diversiteit van personages ook best leuk. En het uitgangspunt van die gated community vond ik ook interessant. Maar:
Einde Safe
Ik snap niet waarom die Bobby (? toch, nu al zijn naam kwijt) al zijn oude vrienden zonder aarzelen vermoordt en vervolgens Jenny heel lang in zijn kamer laat zonder iets te doen. Als ze vervolgens âbesluitenâ dat ze toch dood moet, doet hij er ook echt lang over om zijn pistool te heffen. Waarom? En het eind zat er natuurlijk dik in, want natuurlijk kon Bobby op voorhand niet weten van Jennyâs en die vriend hun kennis over de brand, dus het moest de agente wel zijn. Ik vond het ook best vervelend dat iedereen iets te verzwijgen had. Dat is natuurlijk een plotkeuze, en prima als ze daar echt goede beweegredenen voor hebben, maar bijvoorbeeld van die zoon van de agente begreep ik niet waarom hij niet direct de waarheid kon zeggen. Net als de vader/echtgenoot: âZe vroeg me niets te vertellenâ. Ja, eh, ze is vermist? Boeiend wat ze vroeg.
Lukt dit zo? Ik vond the Rain in het begin ook echt saai, kwam er niet door heen. Maar nu ze niet meer alleen zijn en er wat meer groepsdynamiek is vind ik het wel heel leuk. Ben nu pas bij afl 3 of 4 dus ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!