Wel wil ik nog even toevoegen dat ze bij Selling Sunset naar mijn mening plezier haalden om Christine naar beneden te halen, het was toch wel echt allen tegen 1 om er zelf beter van te worden. De heimelijke lach op Emma haar gezicht wanneer Mary de confrontatie aan ging met Christine sprak boekdelen. Ik begrijp dat je issues kan hebben met iemand maar hoe zou je je zelf voelen als een hele groep tegen jou is en jou negeert als je ergens binnenkomt (ook al heb je hier wellicht zelf schuld aan)
Ik heb gewoon even een random foto gepakt van de vele foto’s, het begint al een paar dagen na de bevalling. En een paar dagen na een spoed keizersnede (waarbij je apparently bijna dood ging) een hoge trap aflopen op je hakken terwijl je je baby draagt (dit gebeurt in de serie) is volgens mij gewoon medisch gezien niet eens mogelijk.
Eindelijk You uitgekeken. Wat verdrietig allemaal 🥲.
Ik wil dit kijken maar heb nog geen poging gewaagd omdat ik het idee heb dat ik heel erg op moet letten om het te kunnen volgen
Oh dat valt wel mee denk ik. Maar wat mij betreft is de serie zo leuk dat ik op wíl letten
Kunnen anderen de 2e aflevering van undercover wel kijken?
Ja ik wel. Misschien even de app sluiten en opnieuw starten?
Ik wel!
Wow ik ben hier gister aan begonnen en zit nu al in de vijfde aflevering. Heerlijke serie! Dank voor de tip!
Ik kijk school of chocolate on netflix. Net 5 min begonnen maar ziet er veelbelovend uit; ben benieuwd.
Ik kijk Maid en waarom gebruiken ze geen tandpasta in die serie? Is al drie keer dat ze haar tanden poetst en het is droog?! How???
Oke ben begonnen heb nu aflevering 1 klaar
Vind het idd erg goed maar heb wel moeite het te volgen door oa de hoeveelheid karakters en al die business termen
sorry als dit dom overkomt
Ik snapte bijvoorbeeld ook niet waarom dat kind wat geen homerun sloeg daar was? En geheimhoudingsplicht werd afgekocht door dat horloge wat een doorgeef cadeau was?
Dat zie je heel vaak in films. Beetje in de categorie radio/tv aanzetten precies wanneer t nieuws begint
Ik ging dus opzoeken wat er zo traumatisch was aan haar bevalling ( toen had ik ep1 had gezien) en toen kwam ik een artikel tegen waarin ze dus vertelde dat ze covid had tijdens haar bruiloft?!
Met een screenshot uit Bring it On
Ja, ik weet dat ze het nooit doen maar in maid viel het zo hard op en het klonk zo naar
Leuk dat je bent begonnen! Ik heb seizoen 1 een paar jaar geleden gezien dus ik weet het niet meer, maar dit zegt internet over de home run scene:
Succession S1E1
‘Kendall gets called away from the game to close his disastrous deal, and Roman gets an idea. Since a new player is needed to keep the teams even, he approaches the young son of a couple watching from the sidelines and offers him a million dollars, via a check he cuts right then and there, should the kid hit a home run.’
Dus het lijkt vrij random dat hij daar was met zijn familie? En ja, het geheimhoudingsplicht werd afgekocht met het horloge:
‘Logan doesn’t apologize for Roman’s behavior, though, and he certainly doesn’t cut him a replacement check (though he does later award the boy’s parents the Pathek Philippe watch his tryhard son-in-law-to-be Tom gave him as a birthday gift, along with a non-disclosure agreement).’
Ik snap officieel geen snars meer van Riverdale. Of moet ik Rivervale zeggen?
Nog maar 9 afleveringen en dan ben ik gewoon klaar met 8 seizoenen the vampire diaries. In iets meer dan een maand erdoorheen gejaagd. en wat moet ik dan met mijn leven?
Je master