Serietopic #4

Continuing the discussion from Series & Netflix #3 - #5309 door NInja.

Previous discussions:

2 likes

Wow nieuw topic!
Kijken er meer mensen White Lotus?

1 like

ah ik kijk nu younger, vind het echt een leuke luchtige serie!

5 likes

Morgen nieuw seizoen youđź‘€ zin in!

12 likes

Ja in het vorige topic werd daar wel veel over gepost. Ik vond het zelf een beetje vaag maar wel ok wegkijken. Wel lekkere soundtrack!

Ik had helemaal gemist dat er een nieuw seizoen van the sinner is begonnen gisteren, ben benieuwd. Hopelijk beter dan seizoen 3. En morgen het nieuwe seizoen YOU op Netflix, zin in.

4 likes

Ben 't vorige seizoen van You alleen compleet vergeten. Zag al een pagina met een korte recap voorbij komen, maar er ging bij de meeste personages totaal geen belletje rinkelen :upside_down_face:

Jaloers dat jij “I wolf you” uit je geheugen hebt weten te bannen :face_vomiting:

9 likes

.

Staat nieuw op Prime, ben benieuwd. Vond het boek wel spannend geloof ik, YA genre.

2 likes

Zegt me niks meer nee… :thinking::sweat_smile:

1 like

Mijn vriend heeft Squid Game gebinget, ga er nu ook aan beginnen. Ben benieuwd of het de hype waard is. Weet nog wel dat la casa in het begin ook zo’n bizarre hype was (en heb nu niet eens zin meer in de laatste afleveringen).

3 likes

Ahhh love on the spectrum :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: waren alle dates maar zo vriendelijk en attent

5 likes

Ik heb deze gekeken, wel vermakelijk maar niet super goed

4 likes

Ben net klaar met Maid en ik Alex echt op Loisa lijken (expeditie robinson)

1 like

Ik ben net begonnen aan Ted Lasso, ben benieuwd!

5 likes

Hahaha die vips in Squid Game. Wat gĂŞnant.

12 likes

Ik zie the sinner niet staan!

1 like

Ik ook! Zit al halverwege seizoen 3 in een week haha maar de afleveringen zijn ook kort.
Soms gaat het echt nergens over maar kijkt zeker lekker weg.

Zojuist de docu Playing with Sharks: The Valerie Taylor story op Disney+ gekeken. Inmiddels 85 en heeft haar hele leven gewijd aan onderzoek en bescherming van haaien. Naar om te zien wat Jaws voor effect had. :sob: Anyway, ik ben gek op haaien en kijk elke docu die ik kan vinden, maar ik vind hem dus wel de moeite waard.

4 likes

Nee zal nog wel een tijd duren voor ie op netflix komt, ik kijk ergens anders

1 like

Squid game

Samenvatting

Hoe dan? In het begin kom je allebei de moeders al tegen en er wordt meermaals gezegd dat ze in dezelfde buurt zijn opgegroeid, andere achternaam etc. Politieagent en Front Man zijn wel broers en 001 en 456 waarschijnlijk vader en zoon

2 likes