Er is nog een nieuwe Tiger King spin-off. Deze keer zijn het drie afleveringen over Doc Antle.
En ik zal je zeggen
Die man is nog gestoorder dan Joe Exotic en Jeff Lowe bij elkaar.
Echt, next level
.
Er is nog een nieuwe Tiger King spin-off. Deze keer zijn het drie afleveringen over Doc Antle.
En ik zal je zeggen
Die man is nog gestoorder dan Joe Exotic en Jeff Lowe bij elkaar.
Echt, next level
.
Haha ik moest ook huilen heb de serie echt stukgekeken toen ik op de middelbare school zat en eindelijk de shoebox met alle seizoenen voor kerst kreeg, zo nostalgisch dit
Iemand die Selling Sunset volgt?
Maya heeft een stilgeboorte gehad van haar derde kindje met 38 weken, wat een vreselijke nachtmerrie
Ja goede film!! Indrukwekkend.
Aah nee wat verdrietig
Ja ik! Zei er laatst ook iets over in dit topic, maar ik vind het echt een van de leukste series sinds heel lang! Geweldig geacteerd en vind de karakters en de dynamiek tussen iedereen heel sterk. Wat vind je er minder aan?
Ja ik weet het ook niet echt haha. Ik zie wel dat het een goede serie is, maar ik irriteer me aan veel personages.
Die jongste zoon, echt zoān kut ventje, die een miljoen belooft aan dat jongetje als ie een home run slaat en dan voor zān gezicht de cheque versnippert als het niet lukt. Die grumpy oude vader die echte niet gezellig is op zān verjaardag. Die sukkel van een vriend/verloofde van die dochter. En dan hebben we het nog niet eens over die zoon die het bedrijf wil overnemen.
Edit: omg die verloofde van die dochter is echt zoān loser. Blijft hij zo?
Maar ben nu halverwege de tweede aflevering en zit er nu wat meer in.
Ja snap wat je bedoelt haha, iedereen is inderdaad vreselijk. Maar dat vind ik er juist leuk aan
Je hebt ook nog Chicago fire!
Ja of dit nieuwsbericht is ook niet helemaal volledig, zul je net zien gaat het 1 februari eraf ofzo haha
Gelukkig zijn het ook niet hele lange seizoenen!
Wel lange afleveringenā¦.Plus merk ook dat ik na een paar van die hyper snelle dialogen en dubbele lagen ook best vermoeid kan raken. Niet heel makkelijk te bingen ofzo
Deze serie is idd echt heel leuk. Erg jammer dat er geen tweede seizoen komt.
Door Queens Gambit vloog ik gewoon, echt leuk. Jammer dat ik het nu pas heb gezien en de hype alweer voorbij is
Nu beginnen aan Dopesick, zo benieuwd. 8,8 op imdb en allemaal leuke acteurs zo te zien
Volgens mij echt een heel sterk en belangrijk verhaal over de opkomst van medicijnverslavingen (opioids) in VS
Wat vond jij van t laatste seizoen? Ik vond t een beetje afgeraffeld.
Ik kijk momenteel Twentysomethings op Netflix en perfect voor een avond op de bank. Dit is basically een remake van The Real World wat ik vroeger altijd keek op MTV
Ik denk dat er iets op stond dat ze het goud zouden delen ofzo. En dat Berlin dat zo gewild had.
Ik vind het trouwens wel een vaag einde. Waarom zou spanje in vredesnaam niet gewoon gaan zoeken naar het goud? Ze gingen gewapend naar het kadaster en die vrouw van het kadaster was ook mee naar dat huisje. De politie moet toch kunnen achterhalen waar het goud ligt.
Naja heb me wel vermaakt de laatste afleveringen. Beter dan de eerste vijf van dit seizoen.
Ik las veel goede verhalen over BuZa maar vind het eigenlijk niet zo. Sommige acteurs praten voor mijn gevoel bijna staccato en zonder veel intonatie. Maar ook gewoon net zo interessant eigenlijk. Een minister met drankprobleem is nou niet het beste verhaal wat je op BuZa kan bedenken. Kijk het wel af, ben nu bij afl 2, maar had gehoopt op een beter verhaal.
Ja en hoe meer afleveringen ik kijk, hoe leuker ik het vind worden. Acteerwerk is niet altijd even goed maar t heeft wel een leuk verhaal.
Nieuwe realityserie op Netflix: Twentysomethings: Austin. Ik vind het leuk!!
Het is geen dating show zoals Love Island maar echt het dagelijks leven. 6 jongeren verhuizen naar Austin om daar een leven op te bouwen, werk, vrienden, relaties etc. Heel Amerikaans en echt apart om te zien hoe die mensen daar zo vanaf 0 iets opbouwen. Zo snel vrienden maken, hoe dan.
Ik heb eigenlijk nooit Jersey Shore o.i.d. gezien dus ik weet niet of het daarmee te vergelijken is? In ieder geval moeten de mensen in deze serie gewoon werk zoeken om hun leven te kunnen onderhouden en het is ook niet zoals Big Brother waar ze afgezonderd leven van de buitenwereld.
Ik heb nog nooit zoiets als dit gezien en dat maakt het ook erg interessant.
edit: oh ik lees dat iemand het vergelijkt met The Real World van MTV, ik kan me niet meer herinneren of ik dat vroeger ook gekeken heb.
Jaa heb hier zoveel seizoenen van gezien! Bedankt voor de tip!