Nee dat is iemand anders op de poster! Het is geen prequel in ieder geval, die film wel (Ferry).
Ja wat kan ik zeggen, ben helemaal bij met seizoen 3 nu en het wordt steeds ongeloofwaardiger maar het blijft wel spannend.
Nou ze leek echt haha, zo jammer. Vond haar echt leuk samen met hem. Nouja, ik kijk wel gewoon door en kom er wel overheen:P
Ik ben benieuwd of er hier iemand is die A Discovery of Witches heeft gezien op Videoland? Wat vind je er van? Is het een soort Charmed/The Good Witch?
Volgende week nieuwe seizoen Emily in Paris op Netflix
Edit: zie nu staan 22 december al!
Ik ken de Good Witch niet, Charmed (wel de jaren '90 versie) wel maar daar lijkt het een beetje op, als het gaat om magie en verschillende wezens… Het is deels liefdesverhaal en deels een zoektoch naar een verloren boek met allerlei wezens die er ook naar zoeken. Vind het wel vermakelijk, kende het verhaal al vanuit de boeken.
De meningen over seizoen twee verschillen nogal
Ik kan echt niet wachten op mocro maffia maar meltem vond ik maar niks
Ik ben echt aan het aftellen en heb woensdag bewust niks gepland
Ik vind het heeel leuk! Echt engels wel en daarom niet te vergijken met andere wit herige dingen vind jk
Ik ben begonnen aan Dexter new blood en vind het echt fantastisch! Gisteren al drie afleveringen gezien. Leuk ook dat het zich rond de kerst in een dorpje in de sneeuw afspeelt, ipv in het warme drukke Miami. Vind het weer helemaal spannend, en moest ook een paar keer hardop lachen
dexter new blood t'/m aflevering 3
Vind de stukjes met Deb alleen niet zo geslaagd. En ging echt stuk om dat stukje waarin hij doet alsof hij zijn eerste slachtoffer dood, met dat mes haha.
Waar kijk je het? Ik wil het ook zo graag zien!
gewoon op NPO!
Ik ga zo lekker op Emily in Paris. De outfits zijn weer uhm bijzonder en ze is zo haha tja, onwetend?
Maar goed, Parijs
Ah chill, mn vriend keek van de week maar die kon het niet vinden op de app. Duidelijk niet goed gekeken!
Ik ben net met aflevering 1 begonnen en ik vind dr nu alweer zo irritant, maar het blijft een heerlijke serie
Kun je dit ook los kijken als je verder helemaal niks van Dexter hebt gezien, of is het dan niet te volgen of niet leuk?
Hmmm… Lastig. Ik denk dat het minder leuk is! Zeker omdat de hoofdpersoon een psychopaat is. Er wordt wel wat uitgelegd, maar heel kort. Ik zou dan eerder met het eerste seizoen van Dexter beginnen denk ik.
Hmmm jammer! Ik heb al een vol kerstvakantieprogramma dus 8 seizoenen gaat me denk ik niet nog lukken erbij. Ik neem wel een sabbatical anders.
Ik ben sinds gisteravond klaar met Hjem til Jul (wat me positief verraste! Werd er helemaal blij van )
En nu kan ik vanavond dus meteen door met Emily in Paris! What a time to be alive
Ik heb het geprobeerd, ik vond het prima te volgen. Mijn vriend had wel de originele serie gezien overigens, die heeft wel een beetje uitgelegd hier en daar, maar dat was vooral mijn vermoedens bevestigen, er was niets dat ik helemaal niet snapte ofzo. Maar wij zijn inmiddels afgehaakt. Ik vond de eerste aflevering echt heel tof, beetje Mare of Easttown vibe, maar daarna werd het echt meh. We hebben geloof ik 3,5 aflevering volgehouden, en toen besloten te stoppen.
Ben net begonnen met Yellowjackets looks good!!Yellowjackets (2021) Official Trailer | SHOWTIME - YouTube