Heb je haar verjaardagsjurk al gezien? Echt vreselijk. Maar wat je zegt het is irritant en leuk tegelijkertijd. Soms is het net een klucht.
Zie dat deel 3 van de After films op prime staat, voor als je zin hebt in een slechte film
Over slechte films gesproken: of Sharknado met 37274636 versies mijn vriend en ik maken hier altijd grapjes over als we die film voorbij zien komen op tv. Dat de mooiste film weer op tv is en dan weten we precies dat de ander Sharknado bedoelt
Ik kijk t ook, vind haar en gabriel ook zo irritant
Sweet tooth is echt té schattig.
Echt al weken zin in deze film, wat een cast joh.
Ciri is in de serie (seizoen 2) een stuk aangenamer karakter dan in de eerste boeken van The Witcher. Maar ik erger me aan de nieuwe pruik van de Bard. Hadden ze niet genoeg coins of moet ik ze tossen. De elven zijn qua uiterlijk er wel op vooruit gegaan.
Donât look up is echt heerlijk. Niks is zo lekker als deze dystopische - maar net te realistische vibe van de film.
Ik dacht dat het echt slecht zou worden (zoveel sterren dat ze vergeten waren een plot te schrijven), maar ik vond hem echt heel erg leuk!
Donât look up is echt hilarisch. Heel accuraat en grappig hoe ze de republikeinen / wappies een beetje te kakken zetten zeg maar haha
Ik heb de laatste tijd zoveel Vlaamse series gekeken, weet even niet wat ik nu moet kijken haha
Omg heerlijk. Hier ga ik morgen even goed voor zitten.
Misschien komt het door de hondenshampoo
Oooo dit is ook mijn lievelings: heb helaas geen Videoland, ken ook niemand met Videoland.
Dus maar wachten op Netflix.
Deze heerlijke film net gekeken ja, echt een gezellige aanrader!
Ik heb net 1000km de la Navidad gekeken op Netflix, vond m echt wel leuk! Juiste hoeveelheid cheesy maar voelde niet te uitgekauwd
Direct na het afkijken van The Witcher begonnen aan het tweede seizoen van Emily in Paris. Het contrast kon niet groter zijn.
Ja graag haha, wat ik al heb gezien;
De Twaalf
Beau Séjour
Salamander
De dag
Coppers
De Ridder
Code 37
Vermist
Cordon, de bunker, studio tarara
Seizoen wat op tv is geweest denk ik? Ik houd ook echt van die serie. Vind de psychiater echt fantastischâ„ïž