Serietopic #5

Ik ben deze ook aan het kijken en zeker een aanrader ja! Fijne stijl en goeie muziek ook.

2 likes

En Andrew Scott :drooling_face:

9 likes

Hahah dit was ook exact waarom die vriendin het steeds aanraadde!

5 likes

Heb dit weekend One Day uitgekeken. Tranen met tuiten op het eind maar de serie zit mooi in elkaar!

7 likes

Gisteren begonnen aan Legacies (HBO) en ik vind het leuk :slight_smile: Volgens mij is het een opvolger van The orginals, jaren geleden gekeken dus moet soms wel even diep graven wie wie is haha.

2 likes

Ik zocht naar een anime topic, maar dat is er blijkbaar niet. Maar voor anime liefhebbers heb ik een aanrader: Frieren ‘beyond journey’s end’.

Heel mooi getekend, goede muziek en anders dan andere anime. Niet zo schreeuwerig, maar echt alsof je meegaat op hun reis, loved it

5 likes

Ik ben pas bij aflevering 4 dus echt nog in het begin maar ik vind het wel leuk. Het is inderdaad wel kinderlijk, tiener-achtig en het is nog niet dat ik denk ‘Ik moet echt verder kijken’ maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het verder gaat.

6 likes

Ik had hetzelfde! Dacht na TVD en TO ‘ja lekker doorkijken zin in!’ Maar vond het echt heel anders, niet echt sympathieke hoofdpersonen en het geheel sprak me eigenlijk helemaal niet aan :frowning: na tijdje toch afgehaakt.

1 like

Ik heb nu twee aflevering van Feud: Capote vs the Swans gekeken en ik trek het echt niet. Ik kan totaal niet volgen met de tijdlijn omdat het asynchroon getoond wordt en ik irriteer me mateloos aan de manier dat Tom Holland praat. Ik denk dat er veel meer in had kunnen zitten.

1 like

In het verleden was ik ook afgehaakt, maar heb pas voor de zoveelste keer the vampire diaries gezien, daarna voor de tweede keer the originals (vond die leuker dan ik me herinnerde) en dan wil ik nu toch maar legacies een keer helemaal kijken, maar het is wel minder dan de andere series helaas. Op zich nog wel entertaining en leuk om characters van tvd erin te zien

3 likes

Aan alle One Day kijkers; Ik kijk nu en ben bij aflevering 4. Ik vind het heel saai en traag. Als ik er nu nog niet in zit, moet ik dan toch doorzetten of gewoon stoppen :joy:?

1 like

Je kan ook de film kijken, ben je sneller klaar :wink:

4 likes

Haha ik kijk nu aflevering 3 en vind het ook wat traag
 maar afleveringen duren niet zo lang, dus kan er nog mee door

4 likes

Had ik ook heel erg! Vond het daarna wel beter worden en het einde wel heel mooi. Had de film nooit gezien dus wist niet hoe het af ging lopen. Vond het uiteindelijk wel de moeite om te kijken!

1 like

Geen idee of dit legit is of niet, maar als dit wel zo is
 :roll_eyes: Gooi zijn hele story arc en character development om joh

1 like

Ben echt bang dat dit net zoiets gaat worden als de film (die niet bestaat) :roll_eyes:

1 like

Nieuw seizoen love is blind?!?!

5 likes

Het heeft even geduurd maar ik heb We Are Lady Parts gezien en het is zo leuk!! De liedjes en muziek zijn ook tof. Heerlijke serie en ik zag dat er een seizoen 2 komt? Nu al zin in.

6 likes

Oh dat van seizoen 2 wist ik niet. Wat goed!

3 likes

Oh ik ook niet, wat een goed nieuws @Marquez !

3 likes