Laat even weten hoe je het vond!
Ok!
Net Minx afgekeken en ben het echt beu dat al mijn shows gecanceld worden. Geen derde seizoen hier ook.
Net best interests uit (op npo) vond hele mooie en goede serie. En zowel Sharon Horgan en Michael Sheen spelen de rol goed.
Ah neee why. Ik vond Minx echt leuk.
Net Safe afgekeken. Dikke aanrader!
Ik vind haar echt het klassieke voorbeeld van iemand die implodeert, wanneer ze boos is, ipv dat ze het goed kan uiten ofzo
Maar omg wat is nou het probleem
Gezegd dat je op iemand gaat stemmen en daarna zeggen dat je diegene wel aardig vindt, is toch ook een beetje het spel?
Als Deveny gewoon meteen had gezegd wat haar dwars zat was er niks aan de hand, ik snap famke wel. En Michella lacht in haar vuistje want die kickt hierop
Ik was the good fight aan het kijken op skyshowtime maar daar staan de laatste 2 seizoenen niet op. Weet iemand of deze wel (binnen het abonnement) op Amazon Prime staan?
Heb even gekeken en op Prime staat maar tm seizoen 3 (bij de rest staat niet beschikbaar). Op Videoland staan wel alle seizoenen!
Haha prime nog zinlozer.
Dankjewel! Zal videoland nemen.
Bij echte meisjes hebben ze het de hele tijd dat ze weken onderweg zijn enzo. Maar ze zijn toch helemaal nog niet zo lang weg? Of totaal maar twee weken ofzo toch? Of zitten ze nu al 3/4 weken in Suriname? Voor m’n gevoel zitten ze er nog maar 6 nachtjes ofzo
Vlg mij lijkt het alsof ze van plek van aankomst gelijk naar de opname locatie gaan maar ze zijn eerst toch ook in een hotel geplaatst?
Daar had Fawry opnames gemaakt
Ik heb geen idee, maar ze zaten vast niet twee weken in dat hotel toch
Deze opdrachten zijn iig wel beter te volgen dan bij wie is de mol
Love is Blind Sverige, reünie aflevering:
Omg wat een shock dat nieuws van Sergio en Amanda? Ze deden het echt af als een lolletje steeds, haha een bonn(?) In Barcelona hihaho. Blijkt er nu dus toch een baby te zijn met een vrouw.
Vraag me dan echt af in hoeverre Sergio echt van niets wist, bizar wel als je zoiets verborgen houdt voor de vader van je kind? Maar goed, geen idee wie/wat/waar.
Vond het verder een leuke reünie aflevering. Die van de VS skip ik eigenlijk altijd, die reünie vind ik geen reet aan.
Omg nóg een omg, Amanda is dus ook zwanger nu?!?!
Zo het nieuwe seizoen van Virgin River is spannenddd
Haha meen je dit?
Ik zag net een TT waarbij er een rondleiding werd gegeven in het kamp en toen zei Jacobien dat het dag 16 was! En deze TT liep gelijk qua “plot” met de laatste aflevering
Maar ze doen op een dag maar vaak 1 opdracht? Wtf doen ze daar dan heel de dag hahaha
Dan snap ik wel dat ze om niks continu ruzie maken.