Homeland, Lost, Once upon a time @wiewatwaar (sorry, verkeerde persoon beantwoord)
Je kan the originals nog kijken als je the vampire diaries leuk vond en true blood (is ook met vampieren). Een van mijn favo series is the leftovers. Sharp objects en mare of easttown zijn goeie miniseries. Dit is allemaal hbo
Ja, die heb ik al gezien
Homeland, lost en the originals heb ik ook gezien Once upon a time half volgens mij want toen werd het van Netflix afgehaald en volgens mij is âie ook niet op één van deze te kijken. The leftovers zag ik idd ergens anders ook voorbij komen, ga ik naar kijken!
Only Murders in the Building
Charmed of the walking dead? GOT en handmaids tale zou ik echt een kans geven. Vooral Got kwam ik in het begin moeilijk in ook vanwege al die verschillende rollen.
The walking dead heb ik ook gezien
Huh ik zie ineens een nieuwe aflevering van House op Netflix, maar het is een of andere documentaireachtige aflevering. Wat vaag⊠doen ze dit omdat het weel gaat beginnen of wat is de bedoeling hiervan in ieder geval heel saai deze aflevering, heb hem afgezet na een paar min
Ik had alleen de film ervan gezien en die was al goed, maar zo emotioneel. Weet niet of ik een serie ervan aankan
Dark, Rached, the queenâs gambit
Allemaal op Netflix
Mr InBetween. Geweldige Australische serie. Dikke aanrader!
Ik heb de serie everything now op netflix afgekeken, ik vond het echt mooi en een (soort van) realistisch gemaakt Nou ja behalve dan dat het nog steeds het stereotype dunne anorexia meisje is en ze allemaal lieve vrienden en familie om zich heen heeft en iedereen super geduldig met haar is etc. Maar meer de struggle van de eetstoornis zelf en de impact daarvan op de omgeving enzo. Die episode met haar broertje Heb echt veel gejankt haha
Maar wel een aanrader vind ik!
Ik ben begonnen aan fleabag. Echt een hele leuke vlotte serie en ik snap niet hor ik dit heb gemist toen dit uitkwam.
Echt mijn lievelingsserie!! Jammer dat er weinig aan kan tippen, haha
Waar kijk je dit?
Pff samenwonen is soms vermoeiend. Kunnen al weken niet echt meer een serie vinden die ons beide meteen boeit en sowieso valt altijd wel iemand midden in de aflevering in slaap
Veel kijkplezier! Seizoen 2 was zo ontzettend goed . Ik wou dat ik deze serie nog een keer voor de eerste keer kon kijken.
@Bird prime
Ik vind op Disney+ de serie Fleishman is in Trouble ook een aanrader!
Ja dat zei mijn vriendin ook al en ik ben net bij seizoen 2
Fleabagggg. Love de zussen dynamiek. Seizoen 2 is zo goed! En Olivia Colman