Aan alle One Day kijkers; Ik kijk nu en ben bij aflevering 4. Ik vind het heel saai en traag. Als ik er nu nog niet in zit, moet ik dan toch doorzetten of gewoon stoppen ?
Je kan ook de film kijken, ben je sneller klaar
Haha ik kijk nu aflevering 3 en vind het ook wat traag… maar afleveringen duren niet zo lang, dus kan er nog mee door
Had ik ook heel erg! Vond het daarna wel beter worden en het einde wel heel mooi. Had de film nooit gezien dus wist niet hoe het af ging lopen. Vond het uiteindelijk wel de moeite om te kijken!
Geen idee of dit legit is of niet, maar als dit wel zo is… Gooi zijn hele story arc en character development om joh
Ben echt bang dat dit net zoiets gaat worden als de film (die niet bestaat)
Nieuw seizoen love is blind?!?!
Het heeft even geduurd maar ik heb We Are Lady Parts gezien en het is zo leuk!! De liedjes en muziek zijn ook tof. Heerlijke serie en ik zag dat er een seizoen 2 komt? Nu al zin in.
Oh dat van seizoen 2 wist ik niet. Wat goed!
Misschien haak ik toch af. Ik ben nu bij aflevering 10 en het is echt jammer want soms is het wel écht spannend maar soms is het ook zo saaaaai. Met zo goed als 0 actie als in ‘Ze zijn vampieren/weerwolfen/heksen maar je ziet ze bijna nooit in die staat’. Ik wil spanning! Actie! En een vet verhaal! Maar even zien welke serie het dan wel wordt
Ik vind Emma in One Day irritant. Zo boos en zuur de hele tijd
Ik vind ze allebei heel irritant Zij zuur, hij een klein kind
Ik ben how to get away with murder aan het kijken maar ik ben echt te dom of te snel afgeleid (of allebei) voor deze serie. Men ik snap er niets van
Ik kijk voor het eerst Love is blind, het nieuwste seizoen op Netflix. Echt leuk, zit er helemaal in!
Die serie had er ook wel gewoon een handje naar hoor, zeker na eerdere seizoenen waarbij ze gewoon nieuwe dingen blijven gooien. Marr Viola Davis
De eerste twee seizoenen zijn het leukst, aanrader voor daarna!
Aan de nieuwste moet ik nog beginnen. Ik ben heel benieuwd maar ik verwacht vooral dat het weer alleen maar gezeik wordt
Spoiler eind seizoen 2 how to get away with murder
echt hoor. In plaats van 1 moord zijn er nu al 5 geloof ik ik kan het echt niet meer bijhouden!
Dat is nog maar het begin haha
Ik vond het wel een vermakelijke serie maar soms wel een beetje TE
Kut echt? ik heb echt geen ruimte voor nog meer vragen