Serietopic #5

Oh het wordt echt loco in seizoen 4 haha

3 likes

One Day

Ondanks dat ik het einde al wist (want film ooit gezien) toch nog hard gejankt haha. Maar ik vond de serie eigenlijk een beetje te lang duren, al krijgt 'ie lovende reviews. Ik vond allebei de karakters gewoon niet zo leuk? :sweat_smile: Maar al met al wel een mooie serie, veel nostalgie!

Ik heb officieel Legacies aan de kant gegooid en ik ben begonnen met Game of Thrones, aflevering 1 gezien… volgens mij al voor 3-4de keer haha maar ik las ergens dat je soms in een bepaalde ā€˜mood’ moet zijn voor een serie maar ik vind hem leuker dan alle voorgaande keren! Dus wie weet snap ik de hype straks :slight_smile:

4 likes

Ben gewoon jaloers dat je alles van GOT nog te gaan hebt haha :black_heart:

6 likes

Ik had geloof ik pas bij aflevering 6 ofzo zoiets van YES!! Vet! Bij een bepaalde scene en toen werd ik verslaafd en las ik de boeken meerdere keren :joy: Het is ff doorzetten maar het waard!

3 likes

The orginals wil ik ook nog weer een keer kijken! Tvd kan ik mij nog vrij veel van herinneren maar van TO niet.

3 likes

Killing Eve staat op Netflix! Heb nu 3 afleveringen gezien en het is echt leuk. Spannend einde altijd dus goed bingen!

4 likes

Ik ben benieuwd! Nu twee afleveringen gezien, ze duren wel lang die afleveringen zeg, en ik ben wel nieuwsgierig :slight_smile: Collega van mij was ook altijd anti haha maar hij heeft vorig weekend 2 (!!) seizoenen gekeken en is helemaal hooked dus we hadden afgesproken dat we beide dit weekend met Got(d) op de bank gingen :joy: Vandaag weinig tijd om te kijken want sociale dingen maar morgen heb ik niets :smiley:

3 likes

Mehh ik zie het niet op netflix, terwijl ik het wel op mn lijstje heb staan🄲

1 like

Same

3 likes

@DoeMaar Het staat ook op NPO+

4 likes

En ook op Videoland zag ik net :slight_smile:

3 likes

Ughhh het staat op de belgische Netflix!

2 likes

One day

Ik vond het einde wel een beetje langdradig maar door de terugblikken naar toen ze elkaar ontmoetten ben ik echt gebroken :sob: zo verdrietig

2 likes

Er komen inmiddels zoveel/zo snel nieuwe seizoenen van Love Is Blind uit dat ik niet meer zou durven beweren dat ik geen realityseries kijk, lol. Dit is de enige die ik volg, maar inmiddels heb ik het gevoel dat ik dat al jaren nonstop doe, hahaha. Kijk uit naar deze nieuwe shitshow!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

6 likes

Ik kijk dus wel veel trash tv behalve Love is Blind haha, kom nooit door de eerste afleveringen heen. Mss maar weer een poging wagen dit seizoen 🫔

5 likes

Over Love is blind:

Maar maar eerst houdt iedereen van elkaar zonder elkaar gezien te hebben en zijn de heel lief en schattig samen (niet bij alle stellen vind ik dat maar de meesten) en dan laten ze de vooruitblik gister zien en dan krijgt iedereen ruzie en sturen ze de 2e keuze ook ineens weer dat huis in? Het ging zo goed, waarom?!

(Ok, dat doen de makers natuurlijk om het spannend te houden maar dacht dat het wholesome was haha)

5 likes

Het is echt al drama vanaf aflevering 2

1 like

Meteen elkaar uitgebreid zoenen en i love you zeggen terwijl je elkaar nog amper kent. Dat snap ik dus nooit. Die Matthew is een hele aparte kerel tot nu toe.

2 likes

Hahahaha de eerste afleveringen zijn altijd verschrikkelijk, ik raad 1,5x snelheid aan + de megathread over de aflevering die je aan het kijken bent op Reddit lezen terwijl je kijkt lol

Love hoe de saaiste mensen in dit seizoen weer eens het meest worden begeerd haha, ik kijk erg uit naar de reveals!!!

5 likes