LIB
Ik las ook net op instagram dat hij een vriendin had tijdens de opnames en was ook verbaasd. Echt jammer ![]()
Ik las ook net op instagram dat hij een vriendin had tijdens de opnames en was ook verbaasd. Echt jammer ![]()
Ik ben nog niet begonnen aan LIB maar kom net ook dit tegen over Jeramey?
[This text will be blurred](https://twitter.com/Be_j_a/status/1760743165370527920 of de in my phone persoon is lekker aan het trollen dat kan natuurlijk ook
Heb je aflevering 9 al afgekeken? Ik ben niet eens verbaasd ![]()
Haha neeee ik moet nog beginnen ![]()
Sorry dat stond er gewoon zie ik nu. Ik vind het echt een vermakelijk seizoen vergeleken met de vorige twee/drie.
Ik snap niet hoe je niet kunt zien dat zij op Megan Fox lijkt. Op TikTok wordt ze ook helemaal afgemaakt hierom maar het is gewoon zo. Ze lijkt er wel op.
Ja eens! Ze lijkt er oprecht gewoon op tot onder haar neus, snap de vergelijking wel. En ze zei niet eens dat ze dat zelf vond. Mensen doen echt alsof ze zei dat ze de tweeling was van Megan ofzo.
Ik vind niet dat ze op Megan Fox lijkt maar ik vind het wel allemaal heel lullig hoe het nu loopt en blijkbaar ge-edit is. Ze is juist een beetje onzeker over haar uiterlijk; bijv. dat ze het spannend vond in bikini te gaan en zich zorgen maakte of -partner- haar wel aantrekkelijk zou vinden. Het is niet alsof ze rondloopt van âik ben net zo knap als Megan Foxâ.
Het verbaast me dat hij zulke leuke vriendinnen heeft eerlijk gezegd! Ben benieuwd hoe hij ze heeft leren kennen
Nee wat kut ![]()
Jimmy, die twee vriendinnen die we in de laatste aflevering zien geloof ik?
Ja. En gvd kijk naar jezelf, Megan Fox would NEVER
Maar genoeg pick meâs die er ook een groot probleem van maken. Gelukkig is er nu veeeeel meer tea over de mannen.
![]()
Lib laatste aflevering
Ik vond het laatste gesprek tussen Kenneth en Brittany heel vreemd? Het leek gewoon een casual gesprek over hoe zij soms zijn passie miste. En ineens draait hij het om en lijkt zij te needy te zijn. En toen ineens was het over, knuffel, verloving verbroken. Voelde zo gek. Alsof hij blij was dat er nu een uitweg was?
Walgelijk! Zij zegt dat ze een beetje passie mist en hij draait het om door te zeggen dat zij dat niet laat zien want hij wilde gewoon intiem zijn hoor om half twee 's nachts toen ze lag te slapen en hij haar wakker maakte door alle lampen aan te doen. Excuuuuuuuse me!? Nee hij heeft echt zn best gedaan en het is haar schuld en als het zo moet kunnen ze maar beter niet trouwen. Dude.
Zo, ik ben eindelijk The Bear aan het kijken, echt een goede serie! Maar ik heb echt drie dagen gedaan over de Kerst(?) aflevering in seizoen 2 omdat ik er gewoon niet naar kon kijken. Heb het telkens in stukjes van 10 minuten gehakt haha
Ik kijk Masters of the air. Aanrader als je van band of brothers/the pacific houdt (deze is ook weer van Spielberg en Hanks). Wel iets meer gelul er omheen maar agh.
Ja, ben ook aan het kijken, en ik houd helemaal niet van oorlogsseries normaal, maar vind dit echt goed. Heb vorige aflevering (afl 5) ook lekker potje gejankt⊠Had al meerdere momenten met brok in mijn keel gezeten, maar toen Croz die brief van Bubbles las hield ik het echt niet meer
En (spoiler laatste aflevering/aflevering 6) ze hadden me echt te pakken, ik dacht echt dat Buck dood was, vond het al zo bizar dat ze Austin Butler maar voor 4 afleveringen hadden! Wel jammer dat Barry Keoghanâs personage wel echt ontploft isâŠ)