Serietopic #5

Buying Beverly Hills (met the Umansky’s) vind ik heel leuk! Maar goed, OC ga ik ook wel weer kijken :sweat_smile:

3 likes

Ja die vind ik ook heel leuk! Net afgekeken.
Stiekem een zwak voor Mauricio.
Bij de OC heb ik een zwak voor Jason haha

1 like

Zin in! Ik ga het morgen allemaal bingen. De hoeveelheid drama is zoveel groter dan bij Selling Sunset :joy:

@Pawsible Jaa Desperate Housewives is zo leuk om te herkijken. Ik vind het ook echt wel een feelgood serie, het werd alleen een beetje grimmig toen

seizoen 3

die nieuwe buurman toch echt een pedofiel bleek te zijn

3 likes

Op NPO start staat de serie call me dad. Leuke serie wel heel veel ongemakkelijke situaties maar dat is het hele uitgangspunt ook wel. De hoofdpersoon zijn beste vriend krijgt een relatie met zijn moeder en de hoofdpersoon kan bij niemand zijn grenzen aangeven.

7 likes

Ja wtf hoeveel plottwists kun je in de laatste 10 minuten stoppen? Ik vond het zó slecht allemaal, zowel qua acteren als verhaallijn, maar toch blijven kijken he haha. en tuurlijk stapt Nienke precies de winkel in waar haar moeder heel toevallig werkt :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: oh wacht en iemand heeft trouwens ook nog alzheimer! Echt goede irritainment wel

waarschijnlijk het volgende seizoen is Faya zwanger van Mark ofzo, mark my words

6 likes

Iemand hier die Anthracite kijkt (of heeft gekeken) op Netflix toevallig?

Iemand die Maxima kijkt?? Ben echt super benieuwd in hoeverre de drama rondom Emily op waarheid gebaseerd is!

1 like

The asunta case op Netflix is heel interessant!

2 likes

Ik kijk het niet maar is Emily niet later getrouwd met een (studie)vriend van Willem-Alexander?

3 likes

Ja ik! Vind het wel echt een leuke serie. Ik erger me wel aan die soundtrack van Krezip moet ik zeggen hahah, vind ik er niet echt bij passen. Zit je net lekker in het argentijnse stuk en dan komt opeens die stem

6 likes

Ik vind het tot nu toe heel leuk! Inderdaad wel benieuwd wat echt is en wat niet, maar het idee dat Máxima naar Wim Lex staat te schreeuwen dat hij een ‘fucking asshole’ is vind ik al leuk :joy:

2 likes

Ik vind t dus ook fantastisch maar kan t me echt niet voorstellen :joy: Sws dat Máxima de broek aan heeft thuis, daar niet van, maar vind haar in de serie wel wat rebelser dan ik zelf in gedachten had.

7 likes

Over Baby Reindeer:

Hele serie

Ik vind het eigenlijk wel goed dat er de laatste tijd wat meer series zijn die laten zien op wat voor ingewikkelde manieren interpersoonlijk trauma kan doorwerken in je leven en de keuzes die je maakt. Dat Donny uiteindelijk weer voor die Darrien gaat werken bijvoorbeeld, vond ik aan de ene kant onbegrijpelijk en aan de andere kant zo herkenbaar. Ik hoop dat met de populariteit van deze show, er ook wat meer begrip/kennis komt voor hoe dit soort dingen kan werken.

Het deed me daarin denken aan Feel Good (ook soortgelijke opzet, semi-autobiografisch met een comedian die zichzelf speelt), I may destroy you en Maid. Heb bij alledrie die series ook tegelijkertijd “neeeeee” en “ja ik snap het ergens wel” gedacht bij keuzes van de hoofdpersonages :grimacing:

14 likes

Pff ik heb net the clearing afgekeken op disney+, deels waargebeurd. Hij kruipt echt onder mijn huid!

2 likes

Ik ben nu aflevering 1 van Bodem aan het kijken en vind het tot nu toe echt top! Het kijkt echt heerlijk weg.

1 like

Ik heb Station 19 bijna af en ik val echt in een zwart gat :hot_face::hot_face: zo’n geweldige foute serie om uren achter elkaar te kijken

6 likes

Ben begonnen mer de misdaadserie Kin op npo. Sterke serie tot nu toe.

4 likes

Ahh ja dat vind ik ook zo jammer, heerlijk die drama

3 likes

Ik vind het ook echt een geweldige serie. Zo jammer dat het komende seizoen de laatste is!

Die stalker van rochard gadd heeft een interview gegeven bij Pierce Morgan. Voor 250 euro :sweat_smile:

2 likes