Serietopic #5

Het is ook een serie die je eigenlijk helemaal moet kijken, om het enigzins te begrijpen, denk ik.
@Hippe_kikker

2 likes

Eindelijk One Day de serie gezien, weer helemaal kapot gejankt terwijl ik wist wat er ging gebeuren

7 likes

ik vond charlotte eigenlijk het vervelendste :see_no_evil:

4 likes

Hierin staat dat het is opgelost. Of kwam die informatie van niet later naar boven?

Nou daar is een hele TikTok groep over zag ik laatst. Ik zat in de carrietok. Ik vind dr nu ook behoorlijk onsympathiek, gewoon ongevraagd bij mensen binnen gaan roken.

1 like

die serie is niet van 2019 he

3 likes

Ik begrijp je bericht niet helemaal.
De berichtjes die je in de serie ziet zijn 1 op 1 overgenomen van de echte berichten.

3 likes

Even in een spoiler over Baby Reindeer

Samenvatting

Je zegt dat hij nog steeds last heeft van z’n stalker maar in het artikel dat ik plaats zegt hij dat het is opgelost.

Dus ik vroeg me af of dat interview dat jij zag later was opgenomen dan het artikel. Ik hoop dat hij niet (alweer) last van haar heeft maar het echt is opgelost.

1 like

Ah grappig, ik vond haar vroeger juist onwijs irritant en vind het nu bij het herkijken wel meevallen (maar ben pas in seizoen één).

4 likes

Ik kijk net Ted Lasso af, heb wel even een traantje gelaten. Echt een leuke serie.

8 likes

Zo herkenbaar
ik hield mijn adem in tijdens iedere aflevering. Wat een heftige serie !!

2 likes

Dit en dan zeiden we ‘hierna gaan we iets leuks kijken’. Anders was het niet te doen

Ik voel me een beetje een psycho dat ik baby reindeer zowat gebinged heb

21 likes

Same đŸ«Ą maar voel me niet psycho

16 likes

Hahaha ik heb baby reindeer ook echt gebinged :joy: Wel echt super complexe heftige emotionele diepgang in die serie zeg.

En nu ben ik six feet under opnieuw aan het kijken. Heb het voor het laatst gekeken toen ik 20 was ofzo, en toen vond ik het ook een goede serie, maar nu ik het opnieuw aan het kijken ben is het echt bizar hoe erg die serie toepasselijk is op mijn persoonlijke leven op het moment. Niet echt iets om te bingen haha maar kijk iedere dag een aflevering ofzo wanneer ik klaar ben met MAFS Australië :joy:

9 likes

Haha ik ook, en ik vond het ook niet enorm heftig ofzo. Maar scheelt wel dat ik er pas achteraf achter kwam dat het echtgebeurd was en dat die acteur ook degene was die het meegemaakt heeft. Misschien had ik het dan wel anders bekeken.

1 like

Ja ik voelde me daar ook een beetje raar over. Dat ik er niet zoveel bij voelde. Had dat wel heel erg bij ‘I May Destroy You’, een serie die me best wel aan Baby Reindeer doet denken.

1 like

Zussen NPO net uitgekeken.
Maar vond het erg plots eindigen? Nienke is nog een van een tweeling? Of heeft die ander het niet overleefd? Of is dat dan Elise? Die is toch veel jonger?
Iig heeft Johan het of niet geweten of dat andere kindje heeft het niet gered.
Dat zij hem in de put heeft gegooid en ze dat dan nu niet weten is ook apart.
Of er komt een deel 2, maar vraag me af of dat dan niet uitgemolken raakt. Dan was nog 2 afleveringen aan seizoen 1 denk ik beter geweest?

6 likes

Ik ben desperate housewives nog een keer aan het kijken en ben zoveel vergeten lol. Super dramatische serie maar love it.
Spoiler>Ook zo droog dat elke man van Bree een moordenaar blijkt te zijn of iets anders (seks/alcohol verslaafde) en ze steeds geloofd dat ze geen vlieg kwaad doen ookal is er genoeg bewijs, ongelukkigste vrouw in de liefde ooit

5 likes

Selling the OC seizoen 3 staat nu op Netflix. Ik vind het wel een stuk minder leuk vergeleken met Selling Sunset (wat ook al mega achteruit is gegaan vergeleken met het eerste seizoen). Toch geniet ik van de onwerkelijke huizen en omgeving :smiling_face_with_three_hearts:

1 like