Beterschap!
Ik ben ziek en ben op zoek naar slechte (het liefst nederlandstalige) tv, in de categorie de bachelor, boer zoekt vrouw, b&b vol liefde. Iemand nog toppers? Ik dacht zelf aan temptation island maar hoorde dat het laatste seizoen niet zo goed was
Weet niet of je dit leuk vind maar er is weer een nieuw seizoen Het Blok, kun je gratis kijken via kijk.nl (wel reality maar wellicht niet zo fout)
Oh of de Vlaamse BZV!
E is inderdaad genoeg om aan te ergeren bij het blok⦠Kijk er iedere dag weer naar uit⦠Ik zou die woningen echt nooit willen kopen, kan je alles eruit slopen en overnieuw beginnen naar mijn ideeā¦
Het is echt een slap aftreksel van het blok AustraliĆ«ā¦
Daar gaan ze weer is nu bezig!
Ik ben nu enorm van het genieten van Drag Race, hoef je ook niet bij na te denken. Hollandse edities op Videoland en op Netflix staan meerdere Amerikaanse seizoenen. De Canadese versie staat ook op Videoland dacht ik. Leuke mix van mooie/opvallende looks bekijken en wat drama ertussendoor, focus ligt wel echt op de opdrachten dus niet teveel soap.
MƔxima op videoland
Oh wacht ik lees niet goed, het is geen reality date programma maar wel Nederlands vermaak
Ik ben nog steeds Baby Reindeer aan het verwerken en heb gisteren het interview met Fiona gekeken (de zogenaamde āechteā Martha).
Mijn vriend geloofde haar.
Maar. Als die Fiona al die shit niet heeft gedaan, waarom heeft ze dan niet meteen een rechtszaak aangespannen? Of Richard gebeld en gezegd āhoor eens, dat personage lijkt wel heel erg op mij, je brengt me in de problemen, hoe lossen we dit opā. En, als die Fiona onschuldig is, waarom heeft Richard Gadd dat nog niet verdedigd? Want bij een andere persoon heeft-ie wĆ©l in een story gedeeld dat mensen de verkeerde verdachten.
Aan de andere kant⦠hoe kan het dat Netflix en Richard zeggen dat ze hebben gezorgd dat de echte Martha onherkenbaar is, terwijl ze zo makkelijk gevonden kon worden?
Het houdt me meer bezig dan goed voor me is. Ben benieuwd of ik de enige ben en wat jullie ervan denken.
Ik geloofde haar juist helemaal niet in dat interview. Ze zat duidelijk te liegen want ze zei soms ook verschillende dingen.
Meest opvallende was dat ze meerdere keren zei de serie niet gezien te hebben, maar ondertussen echt alles wist wat erin gebeurde.
In het begin zei ze dat ze Richard maar zoān 3 keer had gezien. En geen berichten had gestuurd, later dat ze wel berichten had gestuurd. Ze noemde verschillende aantallen.
Het is natuurlijk heel simpel om na te gaan hoeveel berichten er zijn verstuurd en vanaf welk ip-adres. Dat zou bij een eventuele rechtszaak zo boven tafel komen.
Maar ik vind het van haar sowieso een raar verhaal. Ze zegt een serie te willen aanklagen die ze niet heeft gezien omdat zij niet de persoon is die wordt nagespeeld. Daarbij komt ze nu zelf naar buiten. De makers hebben haar naam nooit genoemd. Dus ja waar wil je ze dan voor aanklagen?
Ja helemaal eens hoor! Ik geloofde haar ook niet, inderdaad zichzelf tegenspreken (bijvoorbeeld zeggen dat ze een fotografisch geheugen heeft, maar daarna allerlei dingen niet meer weten) maar vooral ook toen ze zei: āstel dĆ”t ik 14000 mails had gestuurd, dan wil dat nog niet zeggen dat ik al die andere dingen ook heb gedaanā. Super weird.
Maar ondanks dat ik haar niet geloof, wel frappant dat er wordt gezegd dat Netflix en Richard zo hun best hebben gedaan om de echte Martha anoniem te houden. (Als ze dacht echt wilden, hadden ze die Fiona op zān minst kunnen adviseren haar tweets weg te halen.)
Ze werd snel door kijkers gevonden - vrij makkelijk met zoveel tweets - en gedeeld op social media/tiktok.
Ja dat is waar! Zou interessant zijn om te zien hoe een rechter hierover zou denken. Of de makers een soort verantwoordelijkheid hebben jegens haar of dat zij door een andere naam te gebruiken genoeg hebben veranderd.
Of zou ze hen wellicht kunnen aanklagen voor smaad? Zijn hier toevallig juristen op het forum die hier meer over weten?
Ik vind het vooral wel schrijnend ergens dat zoān vrouw die naar alle waarschijnlijkheid niet helemaal in orde is in zoān talkshow wordt gezet ter entertainment
Ja en sowieso dat die serie nu gemaakt is en iedereen haar gaat opzoeken
Echt sensatiezucht naar een hele trieste zaak
+1 voor Bed & breakfast en als je meer trash/sensatie/hysterie wil: Echte meisjes in de jungle
Ik kijk het perfecte plaatje terug maar mennnn wat zitten er veel reclames tussen. En je kan ze ook niet skippenā¦
Hierbij is Videoland wel een uitkomst!
Ik had hem terug gekeken via ziggo play, maar dan kan je dus niks skippen. Videoland was ik ff vergeten, maar dat komt denk ik altijd ps later online.
Soms kun je via Videoland nog āliveā kijken, dan terugspoelen tot het begin en dan kun je de reclames doorspelen.
Nieuwe afleveringen van Bridgerton - heerlijk!