Serietopic #5

Ik heb hem niet gekeken via Videoland! Echt een leuk programma altijd. Moest wel lachen om hoe unbothered die Leaf is :sweat_smile:

3 likes

Ja, ik heb ā€˜m ook gekeken! Kan me de toestand toen het uitlekte nog wel herinneren. Heb me wel zitten ergeren aan die Sam, wat een heilig boontje zeg. En maar koeren over God en het Christendom en de tamme familievlogger uithangen, maar ondertussen…
Maargoed, de afleveringen kijke inderdaad wel lekker weg!

5 likes

Ik ben NCIS Los Angeles gaan kijken omdat daar geen nieuwe afleveringen meer van bij komen zodat ik niet op nieuwe seizoenen hoef te wachten + ik dacht dat alles al op Videoland stond. Nu ben ik bezig met de laatste aflevering van seizoen 13 en kom ik er achter dat er dus blijkbaar ook nog een seizoen 14 is die niet op videoland staat en vgm überhaupt nog niet in NL te streamen is :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Ik kijk voor het eerst Good Girls (ja ja, late to the party) omdat iedereen het altijd over Rio heeft en het stelt niet teleur!:fire:

11 likes

Ik snap Ć©cht niet wat DaniĆ«l en Sanne nog doen in Het Blok, ze lopen alleen maar achter de feiten aan en zij is alleen maar aan ā€˜t janken. Dit gaat toch nooit meer goedkomen?

En Anouk en JaĆÆr leveren steeds van die slecht afgewerkte kamers en winnen dan alsnog, omdat het ā€œhotel chicā€ is wat de Amsterdammers kennelijk willen lol vraag me af of dat echt zo is want het is zo beroerd afgewerkt. Dan toch liever die saaie badkamer van de tweede verdieping. Ik ging wel echt stuk om hun ornamenten in de woonkamer zo cheap en afzichtelijk

Vraag me sowieso af welke gek dit gaat kopen, tenzij alles later nog opnieuw wordt gerepareerd allemaal

6 likes

Vind t ook wel jammer dat ze niet a la het blok Australiƫ punten krijgen per jury en dat dan ook de bouw meeweegt/getoetst wordt en niet alleen cosmetisch

2 likes

Ik ben nog niet helemaal bij haha maar oh ik erger me vreselijk aan Sanne en Anouk. Alleen maar zeuren, klagen en het baasje uithangen en nauwelijks een poot uitsteken. En maar klagen op de mannen… (maar goed, dit kan ook de edit zijn natuurlijk).

En Anouk & JaĆÆr weten echt heeeelemaal niks van verbouwen. Dat huis zou ik ook nooit willen kopen. Zo’n mega ornament ook vast willen zetten met een beetje kit. Pffft.

3 likes

Ik had het idee dat dat vroeger bij de oudste seizoenen van Het Blok nog wel zo was hier. Maar toen moesten ze ook gewoon allemaal naar hun werk overdag. Nu lig je gewoon een beetje in bed te mopperen op de mannen die jouw klusjes uitvoeren.

1 like

Ja nu je dat zo zegt denk ik ook wel dat dat zo was. Vind het nu wat zo van; nou we kijken ff, nou dit is de leukste

2 likes

@iedereen volgens mij staat alle appartementen op funda maar ik heb nog niet gekeken omdat ik op tv wil zien hoe het is geworden haha. Maar dacht voor zo’n 4 ton.

2 likes

Ja vind het jammer dat de aannemer ook niet mee oordeelt, want ik vraag me af hoeveel er bouwtechnisch echt in orde is :sweat_smile: En het verbaast me ook dat er toch een aantal koppels vrijwel geen verstand hebben van verbouwen.

2 likes

4 ton voor bovenste, 7 ton voor begane grond. Die daartussen allemaal 6,5 ton.

1 like

Er staan eigenlijk alleen foto’s op van de woonkamer, slaapkamer en soms badkamer. Dus als je nu bij bent zijn er nog niet veel spoilers in ieder geval!

2 likes

Niet normaal. En dan nog door een stel beunhazen verbouwd.

2 likes

Ja de begane grond heeft ook maar 5 foto’s van de binnenkant erop staan :joy: en dan wel voor 7 ton te koop

Iemand hier al mee begonnen? Ziet er leuk uit!

1 like

Krijg Dunya en Desie vibes van de trailer

5 likes

Is dat dan positief of negatief bedoeld? Ik ken die serie verder niet

Positief!

1 like

Ik kom er net achter dat het 2e seizoen van Maestro in blue op Netflix staat. Ik zit helemaal tevreden met een bord carbonara dit te bingen :smiling_face_with_three_hearts: