Nonkels vind ik echt een aanrader, hele leuke Vlaamse serie.
Ik ben weer begonnen met the Boys kijken en ik weet ook alweer waarom ik gestopt was HAHA wat een góre scenes heeft deze serie. In het eerste seizoen werd ik helemaal naar van die kieuwen die gevingerd werden en nu zie ik iemand die zichzelf heel klein maakt en in het plasgaatje van een penis kruipt sorry maar wat is dit??
Ik denk dat het geen spoilers zijn want het gaat niet om het verhaal maar zijn gewoon vieze momenten maar doe toch even verbergen want ik weet nie zeker + lezen op eigen risico
hahahaha ja dat gaat nog wel verder hoor! In ieder seizoen zitten wel een paar scenes waarbij je echt denkt WTF. Zelfde met Gen V!
Maar ben blij dat het binnenkort weer terugkomt. Naast de gore scenes is het wel echt een toffe show.
Waar ben je gebleven? Ik vind Midge juist erg leuk en haar verhaallijn ook.
Moet zeggen dat ik sowieso een serie pas leuk vind als ik de hoofdpersonages ook leuk vind.
JA! Nu weet ik aan wie hij me doet denken. Ons Royke!
Jaa die mond!! Waarom hahah. Hij kijkt precies zoals al die meiden met fillers. Of hij probeert een beetje net als Elijah van the originals te doen, die doet ook zoiets maar dan wel beter.
Ik weet niet wat Colin deed maar Penelope keek alsof ze ernstig pijn aan het lijden
was toch gewoon klaarkomen of ben ik nou gek
Blijkbaar wel. Ik neem het niet te serieus lol. Ze zal wel enórm geil zijn geweest of weet ik veel
Trailer voor het nieuwe seizoen van The Bear, krijg al stress als ik ernaar kijk
Spoiler
En helaas zie ik Claire
Zin in!!
Dit seizoen oogt wel iets luchtiger dan het vorige
Dropten ze bij de vorige seizoenen ook alles in een keer? Ik vind dit zo geen serie om te bingen, heb echt adempauze nodig tussen de afleveringen
En idd ook helemaal eens met je spoiler
Ja
Is er iemand die gestrand op honeymoon island kijkt? Echt een heel gaar concept
Aan begonnen en vind het halverwege aflevering 1 al niet zo boeiend meer
Pff ik ben House weer aan het rewatchen en de laatste 2 afleveringen van seizoen 4 hebben echt mijn hart gebroken. Heb gejankttt jonge.
Die René van Het Blok is zo’n irritante oversekste puber
Even uitzitten tot seizoen 6 aflevering 1 en 2. Mijn favorieten
Ja, maar ik heb het einde van aflevering 1 ook niet gehaald ik vraag me af of ik even door moet zetten
Ik ben halverwege aflevering 2. En het heeft mij nog niet gegrepen. Vind die Roza vreselijk irritant. Maar ik heb een hele berg was om te strijken, dus ga ondertussen wel de rest kijken.