Serietopic #5

Ik vind het juist heel leuk dat series tegenwoordig weer heel vaak per week verschijnen. Kan je er echt goed over napraten en weer echt uitkijken naar nieuwe afleveringen!

5 likes

Het zit niet helemaal goed meer in mijn geheugen - na het kijken van zo’n seizoen is het voor mij gewoon één blur van irritante mensen - maar Cole was naast heeeeel wat sociale onhandigheid toch niet echt een villain? Ik vond het juist belachelijk hoe Zainab o.a. los op hem ging tijdens die bruiloft en ook dat gezeik om die mandarijnen werd toen helemaal uit zijn verband getrokken.

LIB t/m E05

Neeeee ik hoop echt dat Bliss weigert want ik vind Zack echt een hele rare snuiter (maar wel een hele zielige rare snuiter nu met Irina), hij heeft diezelfde rare blik in zijn ogen als Shayne van vorig seizoen maar dan zonder dat 'ie continu onder invloed lijkt. En je wilt toch ook sowieso geen tweede keus zijn.
En ja die scène met Tiffany en Brett was best intiem haha, voelde me ook echt een gluurder toen.

4 likes

nee ik moet nog beginnen!!! maar heb er veel zin in

3 likes

Heb genoten! Ik vind een aflevering per week bij deze serie wel fijn, net als bij TLOU. Kijk nu echt uit naar volgende week.

2 likes

Ja, vond het ook echt een goede aflevering!

Succession S04E01

Echt heartbreaking die scène met Shiv en Tom aan het einde, ondanks dat het sowieso natuurlijk geen gelukkig huwelijk was.
Ik vond overigens wel echt bizar hoe iedereen ineens ‘Loge’ zei tegen Logan, dat kan ik me van de vorige seizoenen niet herinneren… Zag al op twitter dat ik ook niet de enige was die dat was opgevallen :sweat_smile:

9 likes

Ik heb The Office uitgekeken en nu ben ik echt sad en emo en verdrietig :sob::sob::sob: vond het zo leuk en ik ga Dwight zo missen en Jim en Pam en Erin en ugh. Ik wil daar werken.

10 likes

Ik ben pas aan het begin van seizoen 4 en ik zie nu al op tegen het moment dat ik klaar ben.

2 likes

Aaah ik ook! Moest me even door (een deel van) seizoen 1 heenworstelen, maar daarna vond ik het zó leuk. Love Dwight ook, haha. En Kevin en Creed en Michael en Toby :face_holding_back_tears:

5 likes

@ShmaptainShmerica
Jaa echt de laatste afleveringen was ik zooo emo ik moest steeds een beetje huilen HAHA echt erg.
Dwight is mn nr 1 :heart::heart:

3 likes

Omdat ik sad ben wil ik mezelf troosten met een the office tas

Welke is leuker? Kan niet kiezen tussen deze 2!

• The office
  • Schrute farms

0 stemmers

1 like

Ohhh ik moet nog de laatste 3 afleveringen. In het begin dacht ik, waarom is iedereen hier fan van, maar nu zitten al die typjes in m’n hart, ga ze zo missen!! Ga denk ik ook heel emo worden dus voel je helemaal :sob:

3 likes

Jaaa ben echt niet meer zo verdrietig geweest om het eindigen van een serie sinds Supernatural

1 like

Ik ben begonnen aan succession, vond de eerste twee aflevering mwah. Wordt het veel beter? Vind het ook een hele aparte sfeer en apart camerawerk ofzo haha.

Het is wel een serie waar je sws in moet komen, als in: aan de personages wennen/hechten/irriteren. Het genre/ verhaal is misschien niet voor iedereen.

Alleen camerawerk en dialoog-stijl blijft grotendeels wel zo. Dat moet je wel liggen.
Kan me wel herinneren btw dat Kendall ergens in de eerste afleveringen nog recht in de camera keek. Zo mockumentary achtig, dat is later helemaal niet meer

Ik zou zeggen, geef het nog een kans. Het is een geweldige serie!

8 likes

Ik ben bij aflevering 3 en zit er al lekker in!

2 likes

:sweat_smile:

2 likes

Iemand nog een tip voor een serie waarin de mensen echt als familie gaan voelen waardoor i kna een goed aantal seizoenen weer echt in een gat kan vallen?

This is us
A million little things

5 likes

Superstore! En This Is us idd. En Brooklyn 99

3 likes

Sowieso this is us. Maar daarna val je ook in een zwart gat :sweat_smile:

@Scorpiovibes nu bij ep 5 en zit er nu wel in, ik ga verder kijken.

6 likes