Haha ging meer om het accent, niet dat die sketches slecht zijn. Maar dat ze echt zo overdreven ala Ey Roderick hoest op de zaak gozerrrr?! praten. Ik trek dat niet en het is niet geloofwaardig alsof het echte mensen zijn, maar echt heel erg nep over the top ala een sketch.
Ja het is idd over de top en extreem steriotype. Heb het laatst op de achtergrond gezet, dan is het wel redelijk. Maarja misschien heb ik ook wel geen smaak qua Nederlandse series want Divorce is nog altijd mn favoriet en het acteerwerk in Hockeyvaders vind ik ook cringe. Die pubers al helemaal. Die acteur die Jp speelt had ook volgens mij gezegd dat het tegenwoordig eigenlijk helemaal niet zo meer gaat op die clubs maarja. Denk dat mensen misschien juist goed gaan op dat oude steriotype stel hockeykakkers.
Ja ik vond dat er gewoon veeeel te veel gaande was dit seizoen. Daardoor had het eigenlijk weinig focus, en ook voelde ik me niet zo geïnvesteerd in sommige verhaallijnen. Eerst de eat the rich killer, dan zijn obsessie met Kate. Dat gebeuren met Rhys en de uiteindelijke twist. De verhaallijnen over Marienne, lady Phoebe, haar stalker, en haar vriend met zijn fetish. De miljardair vader van Kate die zijn dochter onder bedwang heeft. De studente die Joe wil ontmaskeren. Het was gewoon too much De verhaallijn tussen Marienne en die studente was eerlijk gezegd de enige die ik interessant vond, en ik vond de twist en zijn interactie met Rhys ook een beetje cringe. Het lijkt het dezelfde kant op te gaan als Dexter en dat vind ik toch zo jammer ook. Mijn hart huilt nog steeds om hoe die serie tot twee maal toe geëindigd is.
Ik kijk die documentaire over Waco op Netflix en er zit een vrouw in die echt gestoord is. Ik vind het knap dat de documentairemakers heel neutraal hebben gewerkt.
Ze zegt bijvoorbeeld dat de leider geen seks had met underaged kinderen want in hun cult zijn kinderen met 12 jaar al volwassen wtf. Ze zegt ook dat de leider seks met haar had uit de goedheid van zijn hart want zo kon zij contact leggen met God ipv dat het gewoon een pedofiel was die seks wilde met alle meisjes en vrouwen in zijn cult. Echt bizar.
Heb die ook gezien, zo bizar inderdaad. En zo dedicated waren die mensen. Alhoewel ik het wel zielig vond dat:
ze die vrouw naar buiten lokte dmv haar kindje van 3 en zeggen dat het kindje zān moeder nodig heeft etc, ze herenigen en dan kindje gaat eten om haar vervolgens in de gevangenis te gooien. Ik weet wel dat het moet maar de manier waarop of zo
Heeft iemand die netflix docu over mh370 gezien? Snap echt niet waarom zoiets gemaakt wordt
Ik heb hem gezien! Vond het eigenlijk wel interessant om alle perspectieven te horen en alle bijkomende theorieen.
Ja dat vond ik ook wel mensonterend, verschrikkelijk zeg.
Ja, die heb ik gezien. Vond het goed dat er zoveel aandacht was voor de nabestaanden. Maar vond de documentaire op een bepaald moment wel een erg hoog complottheoriegehalte te hebben. Om 3 Russische slachtoffers (zonder dat dat uit hun achtergrond oid blijkt) bv als hightech kapers ed neer te zetten vond ik hoogst merkwaardig.
Ik kwam dankzij dit forum op Arcadia en heb het net uitgekeken! Vond het ook echt verrassend leuke serie, aanrader:)
Ah ik hoop dat er nog een vervolg komt! Ik vond het namelijk echt leuk en veel potentie hebben.
Ik las ook ergens dat het in Vlaanderen tegelijk met de Mol wordt uitgezonden, dat helpt denk ik ook niet echt mee voor de kijkcijfers.
Oh hoop het ook inderdaad, vond het ook potentie hebben.
Nou ja het is gewoon een presentatie van een waarschijnlijk scenario van wat er gebeurd is, en daarnaast een aantal complottheorieen waar totaal niet op gereflecteerd wordt. Het is op zich aardig om te zien hoe je, als je feiten/waarschijnlijkheden op een totaal andere manier presenteert of interpreteert, heel gemakkelijk tot een complottheorie kunt komen (weet niet of je dat bedoelde met perspectieven, @JustinBieber), maar ik vind het echt een domme docu. Ik mis vooral dat iemand reflecteert op hoe ongelooflijk traumatisch en levensveranderend dit is geweest voor nabestaanden en dat een aantal van die nabestaanden iedere strohalm aangrijpt om het verlies van hun dierbare minder zinloos te maken
Net bij boulevard zeiden ze dat er een 2e seizoen komt maar niet van Tim Oliehoek maar een andere regisseur.
Zo inderdaad. Maar die vrouw was inderdaad wel ook heel heftig. O.a Met die opmerking met minderjarigen. Had het idee dat die andere man er veel meer op kon reflecteren hoe hij er toen in stond en het nu anders zang. Die vrouw zit er voor mān gevoel nog in
Ik kwam From Scratch tegen gisteren op Netflix en ik heb het gebinget en echt veel en hard gehuild ook. Is wel lekker als je je mee wilt laten slepen.
wow is er al over het nieuwe LIB seizoen gesproken hier?
Nee, nog niet. Wat veel drama dit seizoen! Heb je alle afleveringen al gezien?
Eerste vijf afleveringen LIB S4
Micah en Irina Ik had niet verwacht dat deze valse stiefzussen zouden matchen met iemand, maar ben blij dat Irinaās ware aard meteen bij de eerste ontmoeting meteen naar boven kwam. Nadat ze het hadden beĆ«indigd vond ik ze ook zo naar tegen elkaar doen in de badkamer, kon er echt niet naar kijken. Ik kon ook niet kijken naar dat aanzoek trouwens toen hij heel serieus ging zingen haha.
Ik vrees dat Kwame zān piemel niet in bedwang kan houden en nog wel met Micah gaat zoenen oid. Zij blijft hem ook maar opzoeken en hij is daar totaal niet tegen bestand.
Ik vind het sowieso allemaal geen beste matches overigens, behalve Brett en zijn verloofde (ik vergeet haar naam steeds).
Marshall en Jackelina vind ik ook leuk maar gaat niet werken. Hij lijkt me superlief, maar volgens mij heeft zij teveel aan haar hoofd oid. Wel jammer want ik vind haar nu buiten de pods wel heel grappig en oprecht overkomen.
Yesss vandaag start Succession seizoen 4
Ik vond het een erg goede aflevering!! Ben heel benieuwd waar dit allemaal weer op gaat uitdraaien . Wel jammer dat we maar 1 aflevering per week krijgen