Is goed eh? Morgen weer de derde aflevering van seizoen drie.
——————-
Ik ben opnieuw aan True Blood begonnen. Al die nostalgie, ik ben net aan het tweede seizoen.
Is goed eh? Morgen weer de derde aflevering van seizoen drie.
——————-
Ik ben opnieuw aan True Blood begonnen. Al die nostalgie, ik ben net aan het tweede seizoen.
Net dit weekend seizoen drie van de Bear gekeken. Het voelde een beetje als een tussenseizoen, want alle vragen/problemen aan het einde van seizoen twee hangen nog in de lucht. En ze focussen op meer karakters, terwijl ik liever meer de diepte in ga met de bekende personages. Op zich een leuk seizoen, maar seizoen twee vond ik beter.
Ik heb ook dit weekend The Bear 3 gekeken en ik vond het zo tegenvallen. Het kabbelde maar een beetje en geen enkele verhaallijn werd afgerond of verder gebracht. Ik vond seizoen 2 ook echt veel beter. Jammer! Ik heb gelezen dat ze seizoen 3 en 4 allemaal achter elkaar hebben gefilmd dus waarschijnlijk volgt er snel een nieuw seizoen.
Een collega tipte mij de serie Boiling Point. Is een soort Britse The Bear en schijnt heel goed te zijn. Die staat nu bovenaan mijn kijklijstje. Is te zien via de NPO
De film Boiling Point is in ieder geval een aanrader (staat op Prime). De serie is het vervolg op de film. Ben heel benieuwd.
Ik ben The Outsider aan het kijken, serie naar het boek van Stephen King. Over de moord op een kind, gepleegd door iemand die op dat moment helemaal niet in de buurt was. Maar zijn dna zit overal en er zijn ook getuigen. Maar er zijn ook getuigen en camerabeelden die hem honderden kilometers verderop plaatsen. En zo blijken er dan weer meer zaken te zijn. Staat op HBO. Ik vind hem echt super spannend en heel mooi sfeervol gemaakt. Beetje horror is het.
Trek haar ook zeeeer slecht, de manier van praten ook. Meg daarentegen.
Die serie vond ik ook echt heel goed! Lekker spannend en duister sfeertje.
Ik heb een andere chronologische edit van Lost gevonden die veel beter is (Lost: Circle) waarbij die issues van het tijdreizen zijn opgelost! Ook zijn veel andere verbeteringen aangebracht. https://www.reddit.com/r/lost/comments/zcjz0n/lost_circle_a_chronological_fanedit/
Je moet hem op reddit DMen voor de link naar de Google drive.
Ik was begonnen aan chronologically lost en merkte inderdaad dat het begin raar is met het tijdreizen. Maar door die andere edit is het echt véél beter.
Oooh nice!! Dank voor het delen
Sam from London krijgt weer een podium hoor
Killing Eve komt naar Netflix!
Ik ben aan Boiling Point gestart en heb continue een stressgevoel in mijn lijf. Niet heel erg ontspannend kijken, wat een hectiek!
Maar wel mooi in beeld gebracht!
Ik ben helemaal verslaafd aan Lost! Wat een goede serie
Ik wil aan een nieuwe hbo serie beginnen, maar weet even niet welke. Ik heb al gezien:
True detective
Big little lies
GoT
The last of us
White lotus
Welke moet ik nu echt zien?
Succession
True Blood
House of the Dragon
Industry!
Uiteraard succession!
Mare of Easttown
Chernobyl
Euphoria (door de regisseur twijfel ik wel of dit een must see is maar vond het wel een goede serie)
Thanks!!! Trueblood & chernobyl heb ik ook gezien, maar miss ga ik die eerste wel opnieuw kijken!
Euphoria was ik ook al heel benieuwd naar!!