Ja echt jammer. Slecht verhaal, slecht uitgewerkt en alles voelt afgeraffeld. Zonde
Ik ben ook bezig met Lost, maar ik vind het af en toe zo sloom gaan. Weer een terugblik naar iemand zijn leven, daar heb ik nu echt wel genoeg van. Ik ben bij dat ze net de andere groep hebben gevonden. Wordt het nog interessant hierna?
ehm, je weet echt nog lang niet wat komen gaat
Ik heb altijd het idee dat er bij Lost twee typen kijkers zijn; degenen die kijken voor de personages en degenen die kijken voor het plot. En het is de laatste categorie die zo teleurgesteld was in het einde (want niet alle vragen zijn beantwoord etc.). Ik hoor meer bij de eerste groep dus vind het dan lastig in te schatten of het nog interessant wordt voor de plot-kijkers als de backstories van de personages je niet zo boeien
Hallo, waarom is het hier nog niet over de Augurkenkoning gegaan?? (Videoland)
Ik zit hier bijna met trane in me oge omdat Mikey zijn groot rijbewijs heeft gehaald en nu eindelijk op de Zure Bom (de vrachtwagen van Kesbeke) mag rijden
Je hebt nog wel wat afleveringen te kijken dus! Eerste paar afleveringen moest ik even wennen aan Oos, maar daarna toch prachtige tv. In oktober komt het nieuwe seizoen.
Ik het begin dacht ik echt ‘wie kijkt dit in godsnaam’ maar het is echt heerlijke tv
Ja heeerlijk
Ik vond het plot ook heel goed hoor niet alleen personages, imo waren alle vragen wel beantwoord
Lost wordt niet leuker als je geen interesse heb in de back stories. Het zit zo goed in elkaar dat je het ook drie x moet kijken voor je alles door hebt. Of die ene guy op tiktok moet volgen die alles uitlegt. En ja mensen die zeggen dat het afgeraffeld is en niet alle vragen beantwoord worden hebben, begrijpen het niet helemaal. Beste serie ever
Helemaal met jou eens, is ook echt mijn lievelings!
Weet je toevallig hoe die gast heet op tikkietok?
Brettsthoughts. Heeft nu een playlist met 15 videos waarin hij dingen uitlegt
Ik ben aan het overwegen om chronologically lost te kijken maar het lijkt me soms best kut in elkaar zitten, weet niet of ik dat chill vind. Ik las op reddit al dat het soms best verwarrend was omdat die groep van locke, sawyer, juliette etc aan het tijdrijzen gaan en de verhaallijn dan helemaal niet lekker loopt. maar ook wel tof om t eens in een ander perspectief te zien.
Ik heb net de eerste van het nieuwe seizoen gezien en het is echt geweldig idd. Zo blij dat ik deze serie een kans heb gegeven haha
Ja idd, ben er gewoon benieuwd naar. Vooral alleen naar kijken als je de serie al een aantal keer hebt gezien denk ik, als extra ervaring
Kijkt iemand I Kissed a Girl? Ik kan Fiorenza echt niet aaaaan.
Jaaaa ik vind haar ook zo vermoeiend en snap niet dat die vrouwen haar niet als een red flag zien, ben op de helft en ze hopt van de een naar de ander
Vre-se-lijk
But hot AF tho