Serietopic #5

Selling Sunset seizoen 8

Ja dat is toch een beetje met alles in deze show haha
Moest ook erg lachen om alle dramatische outfits tijdens Niko’s uitvaart

2 likes

vind ik ook! heb hem al af, lekker bingen. Vond het ook een goede sfeer, goed camerawerk.

2 likes

Dat laten ze al zien aan het eind van de eerste aflevering over wat er dat seizoen allemaal nog komt

4 likes

Nou ja je ziet mensen in begrafenis-outfits maar dat is in die aflevering niet al daaraan gelinkt.

Ik verwacht wel snel een 9e seizoen met de open eindjes, zoveel drama.

1 like

Vlak daarvoor zie je Mary en Jason toch samen huilen over dat beestje, die link kun je dan toch wel leggen?

2 likes

Maar again, voor iedereen gewoon chill als je even erbij zet waar je spoiler over gaat…

7 likes

deel twee van emily in paris is live, ben benieuwd hoe slecht het kan worden
las gisteren nog een recensie waar ze deel één beschreven als een door AI gemodeleerde trip door parijs en omstreken haha

4 likes

ja same @Daelyss ! heerlijke serie die over niets gaat maar toch interessant blijft

3 likes

oh mijn god het is zo slecht hahaha, aflevering 7 doen ze een pitch voor maison laveaux dat zo bizar slecht is dat je gewoon aan het wachten bent tot wendy van dijk haar emily masker aftrekt en zegt dat het één grote grap was maar dan is het toch serious goed :sob:

4 likes

Er is geen reality topic toch? Maar omg wat een heerlijke shitshow is The Secret Life of Mormon Wives.

Gaat over ‘MomTok’ op TikTok met o.a. Taylor die viral ging vanwege swingen tussen mormoonse stellen. Genieten, zo fout allemaal.

5 likes

Ja ik zit ook vol verwondering te kijken, al zie ik vooral bij die Taylor heel veel verdrietig/destructief gedrag dat je denkt, waarom trekt niemand haar voor de camera weg?

Ik ben pas bij aflevering 2, maar volgens mij denken ze allemaal “negatieve aandacht is ook aandacht”

1 like

2e deel is heel slecht en toch met een dikke cliffhanger waardoor ik volgend seizoen toch weer zal kijken :sweat_smile:

oh ik zal zeker kijken om te zien hoe emily vervangen zal worden door genevieve!

5 likes

Ik vind die Genevieve echt vreselijk, dan nog 100x liever Emily. Die heeft tenminste nog een persoonlijkheid.
Ik moet nog 1 ep van dit seizoen, maar Mindy is wel wat leuker geworden vind ik. Camille daarentegen… kan ze ook lachen?

3 likes

Ik haat met name haar vocal fry

1 like

Moet ik weer Disney + nemen hiervoor ?! Word ermee doodgegooid en nu heb ik fomo

2 likes

Er is een tweede seizoen van Will Trent op Disney +, en al moet ik echt mijn best doen de serie los te zien van de boeken, ik ga er wel weer eventjes voor zitten.

2 likes

is 't een beetje zoals big little lies?

1 like

Hmm heel klein beetje zelfde sfeer maar big little lies zat wel echt beter in elkaar, dit is meer lekker wegkijken.

3 likes