Heb net How to Die Alone gekeken op Disney, van Natasha Rothwell (uit The White Lotus en Insecure). Vond het een leuke serie, beetje Survival of the Thickest vibes
Chimp crazy
Omg dat einde van de tweede aflevering Na dat hysterische gejank van haar. Echt, waar vinden ze deze mensen
Ik ben nog geen 10 min bezig met Emily in Paris deel 2 en je weet gewoon al dat haar vlucht naar Chicago op de een of andere manier niet doorgaat
Deze serie is al van wat jaren geleden maar ik ben deze week begonnen met The Leftovers en ik ben helemaal verslaafd geraakt. Vind het echt een hele goede, spannende serie!
ik krijg echt deze vibes bij haar, volgend seizoen schrift siri dat ze emily in de big ben gaat begraven
Ben daar nu aanbeland. Maar überhaupt die uitvaart echt bizar hahaha
Jaaa goede serie!
Ik heb Pachinko ontdekt op Apple TV. Je volgt een Koreaans-Japanse familie gedurende de 20e eeuw, tussen 1910-1989. De tijdlijnen wisselen elkaar af.
Het boek Pachinko staat al heel lang op mijn leeslijstje, maar aangezien ik nooit tijd maak om boeken te lezen ben ik nu maar aan de serie begonnen. En het is zo mooi!
Wow ik heb het boek gelezen maar wat leuk dat er ook een serie van is!
Selling sunset
Wanneer Mary en Jason huilen om hun hond lijkt het net alsof ze lachen door hun botox face
Haha ja! Ik moest er zelf ook gewoon om lachen
Heb selling sunset al helemaal gebinged
Ik voelde me al zoooo schuldig toen ik begon te lachen hahaha, ben blij dat ik niet de enige ben
Baal zo dat ik alles alweer gekeken heb nu. Gelijk ff TikTok afstruinen voor meer meningen en juice
Die serie de ring op npo… Ik heb alles gebinged
Ben ook al bijna klaar, nog 2 afleveringen
Ik heb het ook gebinged, ondanks dat de verhaallijn echt zo slecht en ongeloofwaardig was, was het wel lekker wegkijken.
Haha ja en door sommigen ook zeer matig geacteerd. Maar ik vond die politieagent leuk. Ik had de ‘dader’ wel goed voorspeld Meestal heb ik dat soort dingen niet door maar dit keer wel!!
Ja het was soms zo houterig geacteerd, met name die secretaresse.
Misschien wat meer oldschool series zoals The OC, One Tree Hill? Hart of Dixie vond ik destijds ook heerlijk (is ook al meer dan 10 jaar oud zie ik)
Ik kijk daarom gewoon elk jaar opnieuw Gilmore Girls als de herfst weer begint