Jane the virgin!
Ik ben deze serie recent gaan kijken, geen spijt van! Kijkt echt heerlijk weg, leuke cast ook.
Succession S4A2
Echt Connor is het grappigste personage ooit hahahahaha lijkt me zo grappig om bloopers te zien hij is zo kut
Ik ben net begonnen aan succession en er zijn gewoon OVERAL spoilers. Reclames op tv, insta, posters. Ik wil helemaal niet weten wie überhaupt nog leeft!!
Gisteren kwam een onwijs lange reclame langs en ik zat er va: niet kijken, niet luisteren!!
Late reactie maar: Kim’s convenience!
Wow haha moet ik GOT-achtige verwachtingen hebben van dit seizoen
stel dat is zo, ik wil het niet weten! haha
maar who knows zie ik iemand op sterven liggen in seizoen 2, dan weet ik nu van oh gaat toch niet dood boeie.
Wat geeft ze voor spoilers dan?
Succession S04E02
Meest deprimerende karaokesessie ooit
Volgens mij denk je dat ik zeg dat iedereen nog leeft, maar dat zeg/weet ik niet
Weet iemand met Skyshowtime of Yellowjackets hier inderdaad op staat?
Ik heb greys anatomy weer opgepakt, ben pas eind seizoen 13 nu maar man, wat een emotionele mishandeling is deze serie soms. Ik zit bijna elke aflevering met tranen hahaha
Kijkt er iemand Who were we running from? Ik ben net begonnen en vind het spannend!
Nou dat er mensen doodgaan? Hoef ik ook niet te weten, ben ook net begonnen.
Ze geeft alleen voorbeelden die zouden kunnen gebeuren, ze zegt nergens dat er ook echt iets gebeurt
Edit: Zijn er eigenlijk regels over spoilen @moderators ? Moet alles van elke serie in een spoiler? Seizoen 1 van Succession is inmiddels ook al 5 jaar oud. Ik ga verder niks spoilen overigens, en plaats alles over de nieuwe afleveringen netjes in een spoiler, maar ben gewoon nieuwsgierig of hier iets over is vastgelegd dat ik moet weten voor de toekomst als ik eens iets over een oude serie wil plaatsen bijvoorbeeld
Er zijn geen echte regels over spoilen en je kunt gewoon alles plaatsen wat je wil, al helemaal als het al een oudere serie/film is. Alleen als er nog iets uitgezonden moet worden en je kijkt zelf vooruit, is het fijn om iets in een spoiler te zetten. Maar verder is het volledig eigen risico om in een topic te lezen wat gaat over series. Wie niet gespoild wil worden, moet een topic over dit onderwerp mijden .
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen
Dat er in een eigen serie-topic zoals De Bachelorette geen spoilers gebruikt worden vind ik logisch. Dan moet je het topic gewoon niet openen. Maar zou het wel jammer en onlogisch vinden als in dit topic alles gespoild wordt. Het gaat over zóveel series, dan kan je dus nooit meer in dit topic kijken.
Zoals ik zei, hebben we hier geen regels voor. Doe wat goed voelt, maar het kan zijn dat je spoilers tegenkomt, want het blijft een topic om over diverse series te praten.
Volgens mij is hier wel een ongeschreven regel dat nieuwste seizoenen wel in spoilers gaan zoals je ziet bij succession s4 of last of us.
En oudere niet. Seizoen 1 van succession is idd al van 2018.