Serietopic #5

Haha nee de laatste is echt vreselijk, dus als je nog andere series hebt die je wil kijken zou ik zeggen bespaar je de moeite :joy::see_no_evil:

6 likes

(cassandra)

Heb me er goed mee geamuseerd maar vond het in begin wel stuk fascinerender dan later. Vind het altijd jammer als het verzand in ā€˜louter slechte bedoelingen’ dus iedereen gaat stomme dingen doen.
En misschien hadden ze de backstory iets meer gespreid kunnen tonen ipv alles op het eind, wat dan zgn een enorme twist moest zijn?

Ja mee eens hoor. Ik vond het einde ook echt niet onverwacht of een twist, wel best triestig.

2 likes

Buffy the vampire slayer (must see)
Homeland
The leftovers
Squid game
Dark
Desperate housewives
The affair
The magicians

1 like

Vind dat helaas wel vaker met ai opzet films of series. Dan is het beginsel heel interessant maar eindigt in of achtervolgingen of kill kill kill.
Heb jij toevallig nog aanraders? Ik vond real humans, maar dan vooral in de originele Zweedse versie wel interessant.

Ik heb de afgelopen weken heel veel Mocro Maffia gekeken. Wat een serie! Ongelofelijk dat heel veel dingen ook echt zijn gebeurd. Zoveel geweld, spanning. Van begin tot eind goed. What a ride!

En dat einde:

Zo cynisch en schokkend!. Alle relevante poppetjes zijn opgepakt of gedood maar er staan alweer nieuwe spelers klaar om hun positie in te nemen. Ben benieuwd naar de film over Tonnano!

Mocro Maffia: Tonnano krijgt een 6-delige serie, geen film!

Wij hebben onlangs ook pas het laatste seizoen gekeken. Ook al volg ik op een gegeven moment niet meer helemaal wie nu bij wie hoorde (zeker omdat ik de rest lang geleden heb gezien), het blijft zo spannend en goed!

1 like

Net RHOAMS de reunie gekeken:

Kimmy leek heel off? Alsof er nog veel meer aan de hand was wat ze niet vertelde… en Cherry Ann die liet ook niet het achterste van haar tong zien. Angela die het de hele tijd opnam voor Deborah vond ik zo ongemakkelijk lol :joy:

Real Humans niet gezien maar ben wel benieuwd nu! Ex Machina vond ik wel goed bijv.

1 like

RHOAMS… wat een leeuwenkuil.

Dat wijzen naar elkaar, je krijgt er onderhand wat van.

1 like

Ik ben er net even voor gaan zitten. Had er wat meer van verwacht. Vond het moeilijk te volgen, maar ben benieuwd wie de plek van djamila gaat innemen.

https://www.nu.nl/film/6345738/zesde-en-laatste-seizoen-van-the-handmaids-tale-vanaf-8-april-te-zien.html?referrer=android-app%3A%2F%2Fcom.google.android.googlequicksearchbox%2F

8 april start het laatste seizoen.

6 likes

Ik denk de vrouw van Najib Amhali.

3 likes

Had Kimmylien een paar tranquilizers genomen ofzo?

2 likes

Pardon?

1 like

Pff ja leek er wel op
Deborah twijfelt ook over deelname aan een nieuw seizoen dus dan ga ik echt niet meer kijken hoor

Ik vond het echt slaapverwekkend. Als je me nu vraagt om een samenvatting te geven, dan weet ik alleen nog dat Carlo dezelfde arts heeft gehad als Tamara :yawning_face:

1 like

Ja ik had dus veel meer drama verwacht. Vond het heel saai. Vooral Maria was aan het woord. Ik denk wel dat Kimmy een beetje geschrokken is toen ze de beelden terug zag. Want jemig wat ging die vrouw eindeloos door over Angela in de serie en echt niemand begreep er nog wat van. Ze heeft zich echt als een puberale trut gedragen de hele tijd. Haar self love was ver te zoeken.

6 likes

Wie heeft er nog een leuke makkelijke serie om in je eentje te kijken? Ik vond you, emily in paris en sex education fijn wegkijken. Hoeft dus niet iets mega goeds te zijn haha. Maar white lotus vond ik bv weer helemaal niks.

2 likes

Schitt’s Creek (staat hier op Netflix, weet niet of dat in NL/BE ook zo is), Mythic Quest (Apple), Only Murders in the Building (Disney)

3 likes