Serietopic #5

ja kan niet anders, maar hoop altijd dat het maar niet zo is :smiling_face_with_tear:

1 like

ja het is ook een mega gangbare term voor zovel vulva als navel dus vraag me af of de makers dat niet doorhadden of het juist opzettelijk hebben gedaan

3 likes

Ik heb het gevoel dat er echt niets onopzettelijks in die serie zit.

Vond het wel grappig dat ze blijkbaar dachten dat mensen niet door zouden hebben (Spoiler Severance seizoen 2 afl 1-4) dat Helly eigenlijk Helena was, dat vond ik in de eerste aflevering eigenlijk al wel duidelijk, maar na de tweede al helemaal

2 likes

ik ben bij s1e8 dus ik lees je spoiler over een paar dagen!

1 like

Ehhhhh are u kidding me, ik ben zelf Surinaams :joy::joy::joy: ik ga stuk om jullie

4 likes

The last of us, Sense 8, Misfits, mr inbetween op basis van je hartjes. Een favo van ons beiden maar ander thema: Band of Brothers

1 like

Joh dat jij je nu aangesproken voelt zegt meer over jou dan over dit gesprek. Het feit dat het, bij een programma vol vrouwen met een grote mond, op veel plekken voornamelijk gaat over hoe irritant de enige zwarte vrouw (die niet eens het meest in beeld of aanwezig) is, zegt genoeg.

3 likes

Lieverd stop it, er werd letterlijk op mij gereageerd :grimacing:

Het zou toch ook bizar zijn als ik tegen jullie zou zeggen: Jullie zeggen niks slechts over haar OMDAT ZE ZWART IS. Come on… wat ik van haar vind heeft niks met haar huidskleur te maken :smiling_face_with_tear:
Daarbij heb ik niks over die andere meiden gezegd (want van de meeste van hen al wel door had dat ze een beetje uit hetzelfde hout zijn gesneden).
En volgens mij heb ik gemist dat er nog iemand iets over Jawahir heeft gezegd…?

1 like

gaat me hier niet om wat er alleen hier wordt gezegd en door jou - maar ook op andere plekken op het internet. het is echt opvallend hoeveel haat ze krijgt ten opzichte van de rest. en dit is niet alleen dit jaar het geval, maar ook bij zwarte deelnemers van vorige jaren.

Hmm oke… heb geen social media dus krijg daar niks van mee

2 likes

We hebben het alsnog over ā€˜mensen’, zoals @instantramen al zegt. Het ging niet eens over jouw post (alleen).

En je hoeft mij geen lieverd te noemen want ik ken je verder niet.

3 likes

Ok stouterd :kissing_heart:

1 like

Iehl

2 likes

Hahaha sorry :joy:

2 likes

Jij bent zo raar. Soms denk ik echt dat je 15 bent.

1 like

Zo voel ik me ook :smiling_face_with_tear:

2 likes

Of 50

5 likes

Beetje late to the party maar ik wil RHOAMS gaan kijken, kan ik dan beter met seizoen 1,2 of 3 beginnen?

Zou bij 1 beginnen want het wordt steeds minder leuk eigenlijk :joy: kan je op een gegeven moment stoppen

6 likes

Ohh jammer ik dacht dat veel mensen wel enthousiast waren over het laatste seizoen juist :smiling_face_with_tear:

1 like