Serietopic #5

Ted zit nu ook in het nieuwe seizoen van “Daar gaan ze weer”. Beetje dezelfde verhaallijn als Carolien, nu ik aan het kijken ben zou ze wel haar dochter kunnen zijn :joy:

En ik word echt zo onrustig van Jacobien met die 4 kids. Bevestigd voor mij ook het beeld dat ik geen 4 kids zou willen :sweat_smile::joy:

Edit: ohnee ik zie nu dat de B&B wel gebouwd wordt en ze niet meer op zoek is!

2 likes

wanneer komt er nou een seizoen LIB met niet alleen maar conventioneel oké/goed uitziende mensen :weary::weary:

6 likes

Ja echt. Ik kijk het dus ook niet omdat ik het zo’n belachelijke uitvoering van een best leuk concept vindt. Ik heb hier al eens eerder over gepost. Zo stom.

ja jeetje, het hele concept is nu mooie vrouwen en mega mid mannen die dan uiteindelijk de vrouw toch niet leuk vinden omdat ze net te donker zijn of net te kleine borsten hebben

3 likes

Abbott elementary!!

6 likes

Heb je de japanse versie gezien? Ik vond daar wel veel afwisseling zitten in de types.

3 likes

Tweede seizoen van Arcadia op Npo.
Vond het eerste seizoen wel vermakelijk.

Dystopische serie. Heeft qua sfeer wat weg van de handmaids tale.

4 likes

The white lotus S3E1 is echt weer genieten :heart:

19 likes

Als je van romcom houdt is Plan Coeur, Valeria of An Astrological Guide for Broken Hearts ook leuk! Wel allemaal niet in het Engels dus je moet er wel
Een beetje bij blijven :sweat_smile:

3 likes

Ik had wel te hoge verwachtingen van de nieuwe intro geloof ik :sweat_smile:

4 likes

Ja echt jammer dat het elke week een aflevering is want ik heb zin om dit te bingen!! Maar tegelijkertijd ook leuk dat het niet in één keer voorbij is

Edit: oh en niet GREG :rage: die terug is

4 likes

Ik ga zo stuk om die lib meid die sinds 2020 woke is en het die vent kwalijk neemt dat hij precies is wie zij voor 2020 was.

En dan natuurlijk wel ja zeggen, want zo belangrijk, maar toch niet

5 likes

Hahahahaah ja zooooooo classic

Kan vrijwel niemand uit elkaar houden behalve 1 jongen met langer haar de rest is vrijwel identiek

6 likes

Het is echt nog erger dan voorgaande seizoenen :joy:

12 likes

lib

omg de fragmenten met meg geven me zo’n heftige fysieke cringe dat ik er niet naar kan kijken :confounded::confounded::confounded::confounded:

5 likes

Ik wil de white lotus eigenlijk niet meer kijken nu Tanya dood is​:tired_face::tired_face::tired_face:

6 likes

Ik kan die mannen met geen mogelijkheid uit elkaar houden het verpest echt mijn kijkervaring

5 likes

Omg ja Fleabag is echt een van mijn all time faves @Chicago
Wil die nog steed weer een keer opnieuw bingen

4 likes

Ik vind Madison wel vervelender dan Meg. Meg lijkt nog oprecht, Madison komt heel manipulerend over

7 likes

Lib aflevering 6

Ik snap echt niet hoe ze zich opeens tegen Mason keert. Don’t get me wrong, hij is een sukkel maar zij is zelf ook twee mensen aan het daten? Echt iedereen in dit kwartet vind ik een verschrikkelijk persoon, Alex doet ook veel te veel alsof hij boven alles staat.

6 likes