Ik ook, ik vind de nieuwe intro juist heel vet ?!
Oh hier ben ik aan begonnen en tot nu toe heel leuk!
Love is blind aflevering 7
Ik vind die Dave echt verschrikkelijk ik weet nog niet of hij haar niet aantrekkelijk vindt of dat hij fucking onzeker is
The Pitt aflevering 8
heftige aflevering met de reanimatie van het meisje van 5 die het uiteindelijk niet redt
Hij wil liever zijn zus neuken denk ik
Ik lig ziek op de bank dus ben begonnen aan The Fuckulteit op Videoland. Gaat over grensoverschrijdend gedrag op de universiteit/corporate kantoor. Ik walg echt meteen alweer bij het gedrag van deze mannen dus het is lekker hatewatchen ondanks dat het fictie is
ja het is zo erg
Is het een aanrader? Heb gisteren een stukje gezien op tv waarin het werd gepromoot. Maar ik denk niet dat ze daar ooit zullen zeggen dat het geen goede serie is.
Ik weet niet of je aan mij een goeie hebt, want ik ben echt een sucker voor Nederlandse series, maar tot nu toe vind ik het echt goed weergegeven en spelen de personages ook een overtuigende rol.
Kijkt iemand Found op HBO?
Het is echt mijn guilty pleasure haha vind sommige scenes zo intens Amerikaans
Ik kijk op netflix de serie Ghost er staan 2 seizoenen op. Vind het zon grappige serie en zijn afleveringen van 20 minuten
Ik ben hier vandaag ook aan begonnen. Echt heerlijk wegkijken inderdaad!
En ik kan over het algemeen geen aflevering van een Nederlandse serie afkijken @Telefoonnummer en ik vond het best goed. Beetje houterige dialogen af en toe, maar de hoodrolspeelster acteert heel naturel.
Jaaa volg het via comedy central en zit al in seizoen 4. Maar gelukkig renewed voor nog 2 seizoenen!
Moet zo vaak lachen. Wist niet dat je via comedy central kon kijken. Wel jammer dat netflix de andere niet erop heeft staan.
Ik kijk dit nu tussen het werken door en het voelt tot nu toe als een soort van Feuten 2.0
Wow nu je het zegt, klopt helemaal!
Ik ben nu bij aflevering 1 en vind het tot nu toe wel vermakelijk, kijkt lekker makkelijk weg.
ik vind die gast van severance sowieso een apart/gekkig hoofd hebben maar in dit shot kijkt hij echt als een kat die je aait op de plek waar ze zich net schoongemaakt heeft
maar dan een kat die een beetje op een muis lijkt