Parenthood en This is us vind geen goede vergelijking. This is us vond ik echt tientallen malen beter. Heb Parenthood laatst wel gekeken maar die personages zijn zó irritant en over the top
Ik ben net begonnen met de Dallas Cowboys Cheerleader docu op Netflix en ik ben echt hooked vanaf de eerste minuut
Iemand Apple Cider vinegar op Netflix gezien? Over Belle Gibson die toen iedereen heeft opgelicht dat ze haar eigen kanker heeft genezen met gezond eten etc.
Ben nog in de eerste afl, maar vind het nog een beetje niet samenhangend van hot naar her met tijdlijnen en verhalen. Maar komt vast wel meer duidelijkheid in
Je blijft beetje van hot naar her gaan, hoort beetje bij de serie.
Ja, ik vind het niet zo’n beste serie, helaas.
Ben bekend met het echte verhaal, en de serie heeft er wel een hoop zelf bij bedacht en weggelaten.
Vond het erg mwah
Shit, vind het echt ontzettend irritant.
Ik.vond bepaalde verhaallijnen beetje onnodig (bijv die met Hek) en vond die data zeer verwarrend; of iets in 2013 of 2011 is gebeurd zegt me niet zoveel haha.
Ja ik snap dat echt niet zo goed, zijn dit nou ook fantasieën van haar? Met dat drugs en seks, maar dr baby en vent zitten gewoon boven?
Omg nu je het zegt, dacht dat het echt was🤣
Ja misschien wel hoor, ik begrijp het gewoon niet goed hahah
Hmm normaal vind ik dat wel interessant, vond ook scandal en madam secretary enzo leuk. Alleen nu met alles in de echte wereld, twijfel ik of het wel telt als goede afleiding of juist meer van, Jezus op het moment is irl nog erger.
Moet die dochter uit de White Lotus , die haar thesis schrijft, geen interview plannen? Die doet niets van godganse dagen.
Behalve haar familie judgen de hele tijd ben wel benieuwd wat haar storyline verder is, vindt haar tot nu toe het saaist.
Voor m’n gevoel komt het seizoen sowieso langzaam op gang… er gebeurt weinig spannends. Of was dit altijd al zo?
Ja, dat vind ik wel, echt geschreven om je de personages te laten voelen in het begin, dan komt er was meer suspense en drama met tot slot de bom die ontploft in de laatste afleveringen.
Daarom dat ik niet kijk tot ik kan bingen haha.
Dat was volgens mij altijd wel zo. Je ziet natuurlijk altijd eerst het einde en dan bouwt het seizoen daar naar toe. Ik vind het wel weer leuk en interessant, ben heel benieuwd naar alle verhaallijnen en vind dat er weer leuke personages in zitten.
Papa en mama hebben een hotel voor hoeveel duizenden euro’s per nacht voor haar domme scriptie betaald maar het heeft tijd nodig ja!!
Lijkt me wel irri als je broer incest met je wil dus you win some you lose some
White Lotus nieuwste afl
Ik had op basis van de nieuwste aflevering het idee dat ze daar helemaal niet is voor de scriptie, maar omdat ze er dus een jaar wil gaan leven
White Lotus seizoen 3 aflevering 3
Ja ik typte dit in het begin van de aflevering, inderdaad duidelijk dat ze andere plannen heeft.
Volgens mij heeft er altijd wel een langere opbouw in gezeten, maar dit seizoen heeft ook acht afleveringen waardoor er meer tijd is. Het eerste seizoen had namelijk zes afleveringen en het tweede seizoen zeven afleveringen, wellicht dat dat ook meespeelt. Kan het langzamere tempo ook wel waarderen en ben heel benieuwd waar het verhaal heen gaat.