Serietopic #5

Waarom?

3 likes

Zo’n dikke zwarte eyeliner onder haar ogen alsof ze de vorige avond gehuild heeft

3 likes

Oh is mij niet opgevallen, ik vind altijd dat ze er mooi uitziet

5 likes

Same!!

Ik vind dat juist fascinerend, dat Tom steeds niet durft en compleet doorzichtig liegt of doet alsof iets niet gebeurt/bestaat. Zo ongemakkelijk, maar eigenlijk alleen voor hem haha

3 likes

Ik herken Annabel bijna niet terug bij de reunie van echte meiden in de jungle.

Vind het wel echt een bijzondere aflevering weer, god na zon opname ga je toch met hoofdpijn naar huis

10 likes

Ik vind haar er ook anders uitzien ja! Die heeft wel het een en ander laten doen in de tussentijd geloof ik. Sws ziet ze er heel anders uit sinds tempa. Maar dat zijn er meer… :sweat_smile:

2 likes

& @Ananas is het niet juist zo dat Annabel haar lipfillers eruit heeft laten halen sinds Tempa? Dat vind ik het grootste verschil in haar gezicht namelijk.

1 like

Ze heeft een neusoperatie ondergaan laatst. Dat is denk ik ook 1 vd redenen dat ze anders oogt. Want volgens mij waren de fillers er tijdens emidj er al uit.

3 likes

Oja klopt inderdaad! Tijdens de afleveringen zelf vielen de kleinere lippen me minder op dan nu haha.

2 likes

Ik weet niet precies wat het is. Ik zie dat soort dingen nooit precies :joy: Maar viel me wel op dat ze er dus anders uit zag haha

Ja en ze heeft dr tanden ook laten doen toch? Dat was volgens mij na de neusoperatie, dus ook na emidj

2 likes

Uuuurgh ik wilde een actrice uit een serie opzoeken en toen las ik een mega spoiler (TLOU) en ja superdom natuurlijk DIT DOE IK OOK STEEDS :rofl::rofl::rofl:🫠

Nou heb ik geen zin meer om te kijken :rofl:

3 likes

Ja, je moet het internet echt vermijden tot je de aflevering hebt gezien momenteel, heb mezelf vanochtend ook al per ongeluk gespoiled voor E07

4 likes

Nou ik vond deze aflevering van TLOU wel wat minder eerlijk gezegd. Beetje saai.

6 likes

Haha nou mijn spoiler klopte niet eens :rofl::rofl:

1 like

Echt waar? Ik vind hem dus echt een one trick pony. 16 jarige neusklem ging helemaal lekker op Valerio, maar nu vind ik hem wat sneu

7 likes

(The last of us) Ja ik ook, begon het nu ook een kleeeeeein beetje een trucje te vinden: personage wordt geintroduceerd, kijker raakt eraan gehecht, personage gaat dood. Halverwege de aflevering had ik al wel een vrij duidelijk (en kloppend) beeld van hoe dit af zou lopen :’)

4 likes

@punaise Waar heb jij Grey’s gekeken? Ik zie op Disney+ alleen nog seizoen 18 staan.

2 likes

Het komt elke dinsdag op net 5!

1 like