Serietopic #5

Ja, ik werk in ook in de financiële sector en zit in die core business. Sommige mensen willen niet kijken omdat het hun traumatische periode doet herbeleven :sob:.

Vond deze ook interessant om te lezen

3 likes

Heb jij Little Disasters afgekeken? Ik ben nu halverwege aflevering 2 en ik heb het gevoel dat ik nu al weet wie het gedaan heeft maar ik kan er natuurlijk ook enorm naast zitten.

Heb vandaag His & Hers afgekeken. Vond 'm erg goed, maar wist al wel hoe het zou eindigen want heb het boek gelezen.

1 like

Ik ben net begonnen aan alpha00 op npo. Wel tof tot nu toe, politieserie met sallie harmsen in de hoofdrol

3 likes

Wilde dit net komen posten! Heb 1 afl. gezien, ben wel bang dat het ver gezocht gaat worden met slechte loopboles die noet realistisch zijn. (Is een aanname nog) vond het wel leuk verder!

1 like

Plothole bedoel je? Ja Nederlandse misdaadseries zijn over het algemeen altijd vrij over de top maarja anders is het natuurlijk helemaal niet spannend

2 likes

Lol ja haha

Ja heb ik afgekeken! Vond het echt een leuke serie. Ben nu wel benieuwd wie jij denkt dat het gedaan heeft haha. His & Gers zag ik het einde totaal niet aankomen

2 likes

Ik denk dus nu dat een van die andere kinderen erachter zit en dat ze die in bescherming willen nemen. Maar het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan. Ik moet nu naar de kaakchirurg dus ik lig de hele middag op de bank denk ik dus ik ga lekker verder kijken :smiley:

1 like

Ik kan in ieder zeggen dat het de moeite waard is om verder te kijken en een perfecte invulling na de kaakchirurg, veel succes!

2 likes

Ik ben begonnen aan the Pitt en omg aflevering 13 en 14 zojuist gezien van seizoen 1 en teeeering wat een goede afleveringen, echt spannend.
Wil zo graag doorkijken maar kan pas over paar dagen weer :sob::sob:

7 likes

Aaah ik ook! Ben ook precies daar nu, maar moet mezelf dwingen om te d HD aan slapen nu midden in aflevering 14😂

2 likes

Dit had ik ook idd, vraag me wel af wat er nu met Richard gaat gebeuren?

1 like

Haha sliep blijkbaar al half, bedoelde om te gaan* slapen

2 likes

Spoiler einde his&hers

Ja ik denk dat ze hem lekker rotten in de gevangenis :skull: opzich prima, want hij had Anna toch doorheen gelokt met kwade bedoelingen denk ik? Vraag me af wat nou precies hun plan was met haar daar dus sowieso geen zuivere koffie

2 likes

Ook His&Hers gekeken en twee vragen over dingen die gebeuren:

Zoe:

Als aan het eind Jacks zus op zijn werk komt wil ze iets vertellen over Anna, maar daar krijgt ze de kans niet voor, want dan gaat Jack weg. Ze zegt dan ‘Anna is not who you think she is.’ Waar sloeg dat op? Wat had ze willen onthullen daar?

Random:

In de eerste aflevering zit dat met die tand/tandarts en in de laatste aflevering gaat die tand eruit tijdens het vechten. Is dat gewoon echt een megawillekeurig verhaallijntje? Was het grappig bedoeld? Of heb ik heel erg iets gemist?

2 likes

Wilde ze daar niet juist zeggen dat zij degene is die verkracht is toen en misschien wel wraak wil nemen?

1 like

Gisteren de eerste aflevering van A Knight of the Seven Kingdoms gekeken (uit de Game of Thrones universe, gebaseerd op de Tales of Dunk and Egg novelles van George). Echt heel leuk. Veel luchtiger dan GoT en HotD. Hoop dat ze het doorzetten en het hele seizoen zo leuk blijft!

4 likes

Ik twijfelde om te gaan kijken omdat ik niet zo’n zin heb in weer een serie vol dood en verderf op de meest gruwelijke manieren, maar dit hoor ik meer dus toch maar aan aflevering 1 beginnen.

4 likes

Die kleine jongen deed me enorm aan Aang, de avatar denken.

Haha, ja, nou je het zegt, bijdehand, klein, kaal ventje :smile:

2 likes