Serietopic #5

Oké dubbelpost maar ik ben ook eindelijk klaar met laatste Stranger Things, maar oh my, ik was wel even emo hoor met al die oude beelden van de kinderen :weary: denk een van m’n favo series ooit.

Las veel verhalen over slecht einde maar ik heb daar niet zo’n last van? Had meer moeite met het nieuwe personage Dr Kay, voor mijn gevoel zonder introductie of dat moet ik gemist hebben. Kali vond ik ook vrij random?

2 likes

Hoorde al veel goeds over Task (HBO) en heb het net afgekeken, en ben het helemaal eens: wat een waanzinnig goede serie. Heel goed geschreven met hele gelaagde karakters (je krijgt sympathie voor bijna iedereen, ook zware criminelen) en geweldig geacteerd. Was even inkomen in het begin, maar werd er steeds meer ingezogen en heb net flink gehuild bij de laatste aflevering.

6 likes

Klem, maar dat is ms te langzaam voor je?

4 likes

Santos op Videoland! Top Boy op Netflix!

2 likes

Gisteren His & Hers uitgekeken, vond hem echt heel goed! 6 afleveringen

3 likes

Ik heb The beast in me binnen 2 dagen uitgekeken. Echt een goede serie. Vooral dankzij Matthew Rhys en Claire Danes die heel goed spelen. Heb nu ook weer zin om The Americans nog eens te kijken.

7 likes

Ik heb onlangs Heated Rivalry gezien. Eerste aflevering dacht ik wel even wtf (ivm de explicite scenes), maar ik ging er ook helemaal blanco in. Maar daarna was ik hooked.

Het gaat om een (verboden) relatie tussen twee mannen die professioneel ice-hockey players zijn. De chemie tussen de twee hoofdrol spelers is echt intens.

6 likes

Laatste seizoen van Industry begint morgen op HBO Max!

8 likes

Seizoen 3 van the pitt is ook aangekondigd!

11 likes

Gisteren de eerste aflevering van seizoen 2 van The Pitt gezien en ik ben meteen weer helemaal hooked. Nu een week wachten :cry:

3 likes

Van god los

5 likes

Dit is een slechte tip, want hij staat zelf nog op mij watchlist. Geen idee of het echt past in jouw rijtje, maar ik geloof dat Top Boy in hetzelfde genre valt!

2 likes

ik heb de eerste ook gekeken maar ga nu sparen, of toch proberen om te sparen :pray:

1 like

‘His and Hers’ in 1 keer uitgekeken, kon niet stoppen.
Echt zo ontzettend spannend, mega aanrader!!

2 likes

Ik kijk het ook maar vind het zo slecht eigenlijk :sweat_smile:

Sinds wanneer mag je als agent die eigen DNA af moet geven de test mee naar huis nemen, deze daar dan doen (en ja: is het de agent dan wel echt zelf geweest dat kun je dan dus niet controleren) en deze daarna weer inleveren? En die agent kan ook alleen maar 1 rol spelen want in The Walking dead acteert hij precies hetzelfde.

En die rijke man van die overleden vrouw acteert ook zo cliché.

Ik heb nog niet alles gezien maar ga het wel uitkijken want wil wel weten hoe het afloopt :smile:

6 likes

Waar kan je dat kijken?

1 like
2 likes

Misschien Anoniem? Weet dat ik die toen heb gekeken toen het uitkwam, en weet nog dat ik opzich wel positief verrast was. Kan me alleen niet meer herinneren of dat snel of bijzonder spannend was. Er is net een seizoen 2 uit zag ik (npo)

1 like

De eerste aflevering van Industry stelde helemaal niet teleur :hot_face:

4 likes

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ging The Pitt kijken op HBO en toen kwam deze daarna als aanrader. Nu drie afleveringen gezien en vind het echt zo goed! Snap niet dat ik er nog niet eerder van had gehoord of dat het bekender is. En sowieso, Mark Ruffalo <3

4 likes