Serietopic #5

En dat veel (vaak donkere) meiden ook gewoon kaal werden geschoren of gekortwiekt. Echt erg hoor.

3 likes

Dit was ook een hate crime

image

3 likes

2 likes

Is die baard nou opgeplakt? :eyes:

3 likes

natuurlijk, dit is echt mijn slaapdemoon

Ja ik zie dat hij niet de enige guy is die een nepbaard kreeg, wat een grap. Veel van die kandidaten hadden ook het volle recht hadden om te klagen over hun make-over.

1 like

Ik had nog niet echt zin om aan Industry 4 te beginnen en dacht vandaag: let’s give it a go. Was gewoon helemaal vergeten wat voor rollercoaster seizoen 3 was, die terugblik😬

3 likes

Buckle up, ze zetten dit seizoen nog een tandje bij :ok_hand:t2:

3 likes

Sorry maar dit slaat echt nergens op, behalve het accent speelt Rusland inderdaad geen grote rol in de serie en zoals @Shaaar zegt wordt het totaal niet positief afgeschilderd. Hadden ze het personage dan een andere nationaliteit moeten geven volgens jou?

8 likes

His&Hers net afgekeken en is ook voor het eerst ooit dat ik het einde goed voorspeld had haha.

Ook wel tof dat er helemaal op het einde nog een plottwist komt. Dat van die moeder dacht ik dus al en lag dat er voor mijn gevoel ook best dik bovenop? En dat die blonde meid er iets mee te maken had was ook al vrij snel duidelijk vond ik

Maar ik vond het best eng om te kijken in m’n eentje op de bank 's avonds, zo’n watje ben ik :sweat_smile:

1 like

Laatst pluribus en severance voor het eerst gekeken en vond ze allebei heel goed!

4 likes

Bridgerton’s colorblind casting

Samenvatting

Sorry maar gaan we nu echt doen alsof Benedict niet weet welke kleur de vrouw die hij gezoend heeft had😂 Hij moet echt iedereen in de ton afgaan?

7 likes

Ik snap ook niet waarom zo’n niet nadenk/wegkijk serie als Bridgerton in twee delen moet. Het is niet dat ik nu denk: oh wauw wat een cliffhanger, hoe gaat dit eindigen!!11!!

4 likes

Ik was ook in de war bij de eerste Bridgerton aflevering omdat ik in het voorstukje al had gezien dat haar collega’s haar gingen helpen om haar naar dat bal te laten gaan, maar dat lieten ze niet zien, ze begonnen gelijk op dat bal. Dus ik heb best lang zitten checken of ik nou per ongeluk een stuk overgeslagen had. Dat stuk was in de tweede aflevering. Zat er daardoor niet meteen in, maar uiteindelijk toch wel weer genoten en alle afleveringen in 1 avond gekeken.
Vind het op zich wel chill dat niet alles in 1 keer is, want vind het leuker om niet alles in 1 keer te kijken, maar zou dan liever een aflevering per week online willen krijgen.

3 likes

Ik kwam deze tegen over Heated Rivalry Waarom de gayseks in Heated Rivalry voor iedereen opwindend is. Precies waar het hierboven over ging.

Eerste stukje gaat over lhbti-serie en Rusland. Vanaf 12 minuten over de seks in de serie en ergens vanaf 17 minuten over de vraag uit de titel.

4 likes

heeft iemand I love L.A. gezien? ik wilde het eigenlijk niet kijken omdat ik een beetje wars werd van de hoeveelheid Amerikaanse media die ik consumeer en influencer/L.A. cultuur algemeen maar ik vond het toch heel lekker half irritaintment half vermakelijk kijken. qua likeableness van karakters heel erg Girls.
ik was daarnaast ook sinds Better Things aan het wachten tot Odessa a’Zion een keer ergens in zou spelen dus ik moest wellll en ik ben net zo gek op haar gebleken als op haar moeder :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: de grootste reden dat ik Californication soms nog terugkijk

7 likes

Ik kijk bridgerton s4e1 (dus wellicht ben ik wat voorbarig) en wat in de assepoester is dit nou weer :woozy_face: Een valse moeder, twee niet bijster intelligente dochters en een hulp in de huishouding die er met de prins vandoor gaat, of althans, als hij haar terug kan vinden want net voordat hij haar zou ontmaskeren op het bal moest ze weg!! De inspiratie was zeker helemaal op

11 likes

Seizoen 4 is ook weer helemaal aan

2 likes

Haha ja het is gewoon precies assepoester, maar ik zag ook zo’n post op reddit dat eigenlijk elk seizoen/boek een classic romance trope heeft en dat dat ook wel echt het genre is haha

S1: fake relatie en dan toch verliefd worden
S2: enemies turn lovers
S3: childhood friends turn lovers
S4: nu dus een soort verboden liefde/ assepoester

Ik vind bridgerton daarom altijd ook heerlijk om te kijken, voorspelbaar, romantisch, mooie kostuums en sets…

12 likes

Ik vind het ook bizar dat ze Daphne helemaal lijken geschrapt te hebben. Er wordt niet meer over haar gesproken, ik mis haar wel in de serie. Als Kate en Anthony uit Indië kunnen komen waarom de hertogin dan niet? Is dat in de boeken ook zo?

8 likes