Hahaha ik wilde dit precies komen typen ![]()
Het feit dat mensen geilen en juichen en gillen over een “Russisch” personage in 2026
is compleet absurd. De mensen in mijn thuisland vriezen op dit moment letterlijk dood door Russische agressie.
Maar gelukkig hebben de mensjes een fijn excuus karakter gevonden! " Ja maar het karakter wilde weg" fuck off.
Nogmaals, stel je voor dat de producent een Israëliër had gecast als ultieme held.
De wereld was te klein geweest, dit forum had ontploft.
Het is heel fijn voor jullie allemaal dat jullie geen enkel idee hebben van hoe EXTREEM pijnlijk het is om te zien dat een Russisch personage alle liefde van de wereld krijgt, terwijl ik 7 familieleden heb begraven.
Fuck it.
![]()
heel veel sterkte
Ga jij eerst maar 7 door Rusland vermoorden familieleden begraven.
En bedenk dan even of je het mega super leuk vindt om te zien dat een Russisch karakter in een serie compleet geadoreed wordt.
“Slaat nergens op” my ass.
Wat een kut opmerking .
Dit is gewoon geen voerbaar gesprek, vind het super erg voor je, maar dit zijn ook beschuldigingen waar ik weinig zin in heb.
Ik heb het vorige week in 3 dagen uitgekeken, ik vond het erg vermakelijk maar sommige personages ook irritant. Ik ben benieuwd naar seizoen 2!![]()
ja ugh die vocal fry van maia trok ik het slechtste van alles denk ik. maar draagt wel bij aan de irritaintment/girls sfeer. hoop snel een nieuw seizoen, was er ook zo doorheen!
Ik ben His & Hers aan het kijken, maar ben nog geen fan. Ik vind alles zo onwerkelijk/niet realistisch waardoor ik de spanningsboog ook niet voel. Ben vooral gaan kijken omdat ik veel hoorde over een spannende plottwist, dus benieuwd of ik het dan leuker ga vinden.
Edit: laatste 2 afleveringen vond ik veel beter. En inderdaad verrassende plottwist.
Volgens komt dat doordat bepaalde acteurs uit de serie zijn gestapt. Dacht dat Antony en Kate in S4 ook niet terug zouden komen, maar ik heb pas 2 afleveringen gezien dus weet het niet zeker.
Waar kijk jij?
Ik dacht: ik begin ook aan Heated Rivalry. Maar ik vind het zó saai en vluchtig. Ben einde aflevering 2 afgehaakt. Ik zie ook helemaal geen chemistry? Ben duidelijk niet de doelgroep :’)
Geen chemistry?? Haha voor mijn gevoel draait die hele serie puur op de chemie tussen de twee personages. Moet zeggen dat ik verder door het verhaal en hoe het is gemonteerd met telkens die tijdsprongen ook nog niet helemaal hooked ben qua vertelling, maar ik vind dus die chemie tussen de hoofdpersonen het wel goedmaken
hbo!
Régé Jean Page was bevestigd dat hij eruit was maar Phoebe was het nog een beetje onduidelijk. En ook zijn ze eruit, ik vind het raar dat ze niet vermeld worden. Alsof ze gewoon verdwenen zijn
Ik ben na de 1e aflevering ook afgehaakt omdat ik het saai vond. Okee ze zien elkaar om de paar maanden en dan hebben ze seks.
Het verhaal zal vast beter worden (?) maar ik vond er weinig aan.
Daarentegen heb ik helemaal niks met ziekenhuisseries maar wou ik toch the pitt een kans geven en die vond ik geweldig!
Ja ik vind het ook saai. Blijf wel kijken denk ik maar had er meer van verwacht.
Daphne is 1 keer genoemd, maar verder bestaan ze inderdaad niet meer lijkt het ![]()
Ah toch een keer
? Zal ik gemist hebben want had de verwijzingen naar Anthony en Kate wel gehoord
Oh ik vind heated rivalry echt niet saai! Vind het prachtig gefilmd, en de chemie echt top. Jammer dat er maar twee afleveringen online staan, had echt zin om de serie te bingen! Ben wel echt een sukkel en heb er al teveel van opgezocht (valt ook bijna niet aan te ontkomen…), echt zonde.
Was in een gesprek tussen Francesca en haar moeder over ‘hoogtepunten’.