Serietopic #5

Ze waren ook jarenlang beste vrienden, maar iets is er wel in hun dynamiek veranderd de laatste jaren. Ze volgen elkaar ook niet meer op insta.

1 like

Juicekanaal RealityFBI meldt dat het zou gaan om een ruzie tussen Kuilboer en bedenker en hoofdrolspeler Robert de Hoog, die zelfs tot handgemeen zou hebben geleid . Anonieme bronnen lieten aan het kanaal weten dat Kuilboer al eerder dreigde te stoppen vanwege de giftige werksfeer.

Jaloezie om populariteit van ‘Willem’

Volgens Reality.FBI zou de kern van het conflict liggen bij onderlinge jaloezie. De rol van Teun, het personage Willem, zou in populariteit zijn gegroeid en zelfs geliefder zijn geworden bij kijkers dan het personage van Robert de Hoog. Dat zou hebben gezorgd voor spanningen op de set. Bronnen stellen dat dit “aan alle kanten wringt” en dat de onderlinge sfeer daardoor steeds grimmiger werd.

Samenzwering en fysieke confrontaties tussen Teun Kuilboer en Robert de Hoog

De beschuldigingen gaan echter verder dan alleen rivaliteit. Reality.FBI meldt dat Robert zou hebben samengespannen met de ex van Teun om negatieve verhalen over hem in de media te verspreiden. Ook wordt gesproken over meerdere fysieke handgemeen-momenten tijdens de opnames. Volgens de bronnen probeerde Robert zijn collega actief tegen te werken, uit pure jaloezie en frustratie over de aandacht die Teun kreeg.

Stoppen was al langer in beeld

Teuns vertrek zou volgens ingewijden dan ook geen plotselinge actie zijn geweest. Hij zou al langere tijd hebben overwogen om te stoppen en dit intern ook hebben aangegeven. De Instagram-video was voor het publiek nieuw, maar achter de schermen zou zijn beslissing al langer vaststaan. Met de steeds heftigere verhalen die nu rondgaan, lijkt de megabonje rond Sleepers voorlopig nog niet ten einde.

Edit: even copy paste want die pagina waar het op stond staat vol met irritante clickbait en flash bannertjes

3 likes

Verbaast mij eigenlijk niet. In de promo interviews van vorig seizoen hoorde je al dat Teun dingen moest doen die hij niet zo leuk vond.

Er zullen nog wel meer verhalen naar buiten komen.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/tweede-sleepers-acteur-spreekt-zich-uit-na-vertrek-kuilboer-ik-schaam-me-dat-ik-droomjob-zo-verdedigde/134053002.html

1 like

Oh echt dat heb ik dan dus niet meegekregen, wat voor dingen waren dat dan?

1 like

Weet niet alle details meer en er werd iedere keer wel lacherig over gedaan, maar zo werd hij dus echt met een gummiknuppel geslagen. Sowieso sprak Teun zich wel vaker uit dat dingen heftig waren op de set. Denk dat er daar continu grenzen werden overschreden met wat je moest toelaten als acteur. De serie werd natuurlijk ook steeds heftiger.

Ook hier “grappen” andere acteurs over Robert’s zijn gedrag maar denk wel dat er iets van waarheid in zit.
https://www.youtube.com/shorts/bcmMfTghNfk

3 likes

Lib afl 9

Samenvatting

Dat ene stel, hebben die nog nooit van condooms gehoord? Ik snap wel dat hij vragen stelt over haar cyclus en dat is toch helemaal geen betrouwbare methode

3 likes

Ja!! Haha omg vond het eigenlijk wel een goed einde, en top dat het na 3 seizoenen geëindigd is en niet ellendig lang is doorgetrokken.

Zó chaotisch :joy: Iedereen miserabel, behalve misschien Pippa en Diana. Jammer dat Stephen er als ‘winnaar’ uitkwam, maar het paste wel. Je hoopt dat het anders uitpakt, maar realiteit is/was dat het typisch is voor figuren als Stephen, Chris dat zij ongeschonden blijven, terwijl Lucy het het hardste bekoopt door weggestuurd van school te worden en iedereen tegen zich te hebben. Ze heeft veel fouten uiteraard gemaakt, maar veel had ook wel te maken met slachtoffer te zijn van een extreem toxische relatie. Hopelijk kan ze het nu na dit einde eindelijk allemaal achter zich laten (waarschijnlijk niet).

6 likes

LiB afl 7

Alex is een Trump supporter
 Niet verbaasd, denk sowieso dat de veel lui uit dit seizoen dat wel zijn want Ohio. Vond die vader van die Ashley ook echt een wálgelijk type. Elk jaar vraag ik me af ‘ze kunnen vast niet nog debielere mensen vinden’ maar lo and behold het lukt toch weer elk jaar

5 likes

Ja ik weet niet wie ik vervelender vind, hem of die vader. Kon het echt niet meer aan om dat “gesprek” te kijken. En die moeder er ook echt zo bij als een mak schaap, die heeft letterlijk niks gezegd. Walgelijke dynamiek.

2 likes

Ik ben hier nu. Zo boos. Ook hij volgt Trump/Maga op socials. Dus hij is sowieso een teringlijer

2 likes

Lib aflevering 9

Samenvatting

Ja en heeft hij gezien hoe hij er zelf uit ziet?! The fuck

2 likes

Lib7

Ik snapte die vader eigenlijk wel. Het is mijn stijl niet, maar je kind komt thuis met een vent die ze twee weken kent en gaat over twee weken trouwen. Ben juist altijd verbaasd als ouders direct supportive zijn. Daarnaast klopte zijn eindconclusie want Alex -I’m so attractive- you’re-dangerous-dag-later-I-like-darker-features-man - heeft al laten zien dat ie iig niet volledig oprecht is. Echt zo’n typische bijna pro athlete, je was er inderdaad bijna, maar toch helemaal niet en dat blijft je hele leven je verhaallijn. Hij werkt in finance, maar heeft nĂ©t geen diploma Ă©n geen baan en zijn opa en oma zijn getrouwd op hun dertiende.

Lib 8

Bhahaha denkt deze simpele zes oprecht dat zij hem probeert te babytrappen. En dat slaapt ie met een kussen ertussen en raakt ie haar niet aan? Weet deze man hoe je zwanger raakt?.

5 likes

Ze zijn in LiB de hĂ©le tijd die iets dikkere man aan het monteren terwijl hij eet of over eten praat hahaha Jezus. Dan komt hij bij de borrel binnen en staat er hapjes en over alle mensen die praten heen hoor je hem zeggen ‘dat ziet er lekker uit’. Alsof hij koekiemonster is

10 likes

Aflevering 5 Heated Rivalry đŸ„č :heart::heart::heart:

I’mcomingtothecotttage

10 likes

:heart::heart:
Ilya doet me soms denken aan Heath ledger (op een hele positieve manier) vind ze allebei zo wauwđŸ„°

8 likes

Ik vind Vic van lib trouwens wel een heel erg mooie man :heart_eyes: jammer dat hij zo saai is

6 likes

Willyoucometomycottagethissummer?

Mijn hele leven is ondertussen Heated Rivalry. Heb ook beide boeken al gelezen.:see_no_evil: Ik voel me net weer een geobsedeerde tiener, hahaha.

6 likes

Zou zo graag willen dat ik het net zo boeiend vond als de rest van de wereld. Maar de dialogen zijn letterlijk ‘shut the fuck up’, dan neuken, dan weer back tot ‘normal’.

2 likes

Hmm misschien de eerste twee afleveringen die meer op seks gericht waren, maar heel Ilya zijn liefdesverklaring in het Russisch? đŸ„č

4 likes

Omg mijn hele timeline is HR en ik heb gisteren met 2 vrienden de laatste 2 afleveringen gezien en ohmy :heart::heart::heart::heart:

Echt zo een lekkere serie om in te verdwijnen

4 likes