Serietopic #5

Ik zit nog midden in de docu over ANTM en naast alle schrijnende voorvallen die worden genoemd kan er niet over uit hoe weinig authentiek en onoprecht Tyra overkomt in de interviews. Vraag me echt af hoe ze zelf dacht dat ze zou overkomen.

8 likes

Iemand How to Get to Heaven from Belfast gezien? (Netflix) Is van de makers van Derry Girls :two_hearts: Maar is het meer comedy of thriller?

3 likes

Meer comedy dan thriller. Komische mysterie? :smile: vond het wel leuk, haalt het niet bij derry girls (maar wat wel?)

Nou dit zeg ik nu wel, maar het heeft zeker diepere lagen hoor, zeker niet pure slapstick.

6 likes

Oohh ja net ook de nieuwste aflevering gezien en zo heerlijk :heart: :heart: vind de serie ook beter worden met elke aflevering

5 likes

Vic die voor het eerst een paard voert was het beste moment van dit seizoen tot nu.

(Sorry voor de spoiler)

1 like

Kijkt iemand hier Love Story (of JFK jr & Carolyn Bassett) op Disney+? Obsessed met die acteur.

2 likes

Het pakt mij niet op de een of andere manier.
Heb alleen aflevering 1 gezien. Vind dat er weinig chemie is tussen actuers JFK jr en Carolyn.

2 likes

Echt?? Haha ik ervaar compleet het tegenovergestelde. Ze hebben iets van 1000 mannen gezien voordat ze hem vonden, dit is z’n eerste grote acteerklus. Leuk wel, eens een nieuw gezicht (net als bij Heated Rivalry). Vind haar ook echt goed gecast, en fantastische aankleding en soundtrack.

2 likes

Ze zijn beide wel goed gecast hoor alleen de chemie tussen die 2 voelde ik niet. Maar wellicht wordt dat beter na afl 1?

Vorige maand Jeremy Clarkson’s Farm ontdekt op Prime, inmiddels hebben mijn vriend en ik bijna alles gebinged. Kijkt heerlijk weg! Kind vind het ook fantastisch door alle dieren en tractoren :joy:

12 likes

Iemand 56 days gekeken? Ben net begonnen en benieuwd wat andere ervan vinden

1 like

Ik heb twee afleveringen gekeken. Was bij de eerste wel geĂŻntrigeerd, maar mijn aandacht verslapte alweer bij de tweede en heb sindsdien niet meer gekeken.

4 likes

Wij vorige maand alles gebinged, zo leuk haha.
Weer zin in nieuw seizoen.

6 likes

De muziek is altijd on (pier) point bij Industry

4 likes

“You still have a fucking nose on your face, so where is the rest of the money” is denk ik de beste tekst uit dit Industry seizoen. Ik ga stuk.

5 likes

Gister Tell Me Lies afgekeken, vond het einde topppp haha! Ondanks de haat voor alle personages - best knap voor een serie eigenlijk, dat je dan nog wilt verder kijken - heb ik ervan genoten.

2 likes

Henry bewees nogmaals dat hij een ongelofelijke dommerik is. Dude aub, vecht dan een beetje.

2 likes

Maar even for real is hij dan echt al zijn geld kwijt?? Ik dacht dat hij een zieke miljardair was maar hij heeft dus ĂĄlles in Tender en drugs gestopt? Of had hij minder geld dan het leek en is het allemaal van dat aristocratie geld in kastelen enzo

3 likes

Ik las in een recensie (die moet ik lezen om te snappen wat er gebeurt als ze financefinancelegal spreken) dat er al het hele seizoen hints worden gegeven dat hij zo rijk niet is. Rondleidingen in hun kasteel, dat ze in een van Tender gehuurd appartement wonen. Die theorie was; ze zijn nog steeds rijker dan wij allemaal bij elkaar, maar niet liquide en wat ze hebben heeft hij dus opgesnoven en in tender gestopt.

3 likes

Jaaaa idd en het echte geld zit ook meer bij die oom of bij de familieleden met de grote investeringsbedrijven enzo. Voor mij is het allemaal totaal abstract maar ik snap bijv echt niet hoe je met drugs zooooo veel geld kan verliezen. Ik bedoel hij zegt op een gegeven moment dat hij naalden deelde onder een brug?? Dat kan toch de hoofdprijs niet kosten :joy:. Dus het zal vooral Tender zijn idd.

En over Whitney moeten we al snappen voor wie hij werkt en waarom??? De Russen? Hackers? En is hij nu dood?

3 likes