Serietopic #5

Dit is echt een van mijn lievelingsseries van dit moment. Inderdaad zo verdrietig en hilarisch tegelijkertijd, vind het heel knap hoe ze dat zo mooi weten te laten zien. Mijn vriend is ook fan

1 like

Ik vond ā€œStriking Vipersā€ van BM seizoen 5 wel een sterke aflevering. Denk vooral dat het gemiddelde aan de lage kant is op IMDB omdat het om homoseksualiteit gaat en dan ook nog tussen twee zwarte mannen. Daar gaan sommige mensen natuurlijk weer heel slecht op :roll_eyes:
Maar ik vond het een hele creatieve en interessante aflevering, zonde om die te missen.
De andere 2 waren inderdaad flut, vooral die met Miley Cyrus.

6 likes

Ja precies. Hele goede balans. En leuk dat het allemaal geen standaard knappe Hollywood sterren zijn!

2 likes

Ik ging even googlen om te kijken welke je bedoelde maar die heb ik toevallig wel gekeken haha… ik vond m wel okĆ© maar vond dat onheilspellende wat je in veel afleveringen hebt, wel missen…

2 likes

Oh yes!

Ben er ook mee bezig, heb net de derde aflevering gezien. Echt heel goed!

Er is wel echt te veel tv momenteel, ik houd het niet meer bij… Probeer momenteel Succession, Ted Lasso, Yellowjackets, Silo, The Diplomat, Sweet Tooth S02 en The Great S03 te kijken. En dan is er ook nog Queer Eye. En Daisy Jones & The Six wil ik ook nog zien. En het laatste seizoen Mrs. Maisel. Pfffft.

3 likes

Ik loop een paar jaar achter en heb de afgelopen twee maanden alle seizoenen van The Office gekeken. Net de laatste aflevering gehad and I am not well. Ik wil nu graag mijn geheugen wissen zodat ik alles opnieuw kan kijken.

15 likes

Ik heb de serie Rabbit Hole helemaal gebinged, als je van 24 houdt (Kiefer Sutherland zit erin) en plottwists, dan zeker kijken. Na afl 1 wil je gelijk elke afl zien. Heel eerlijk, het wordt beter elke afl. Eerste afl is een flashforward dus je snap er nog niet veel van

3 likes
Succession afl. 7

Gezellig avondje, deze aflevering.

Hoe denken jullie dat het afloopt? Shiv aan de macht dankzij de overname van Mats? Of toch Kendall en Roman?

Ik moest stiekem een beetje lachen tijdens die ruzie van Shiv en Tom, want eigenlijk alles wat ze zeiden klopte en was waar.

6 likes

Succession aflvering 7

ik denk niemand, iedereen naar de klote haha

4 likes

ik vind connor dit seizoen oprecht wel leuk haha. Maar denk dat shiv, kendall en roman het bedrijf uiteindelijk verpesten door iets

6 likes
Succession

Nee, Shiv heeft misschien wel in al haar enthousiasme en naĆÆviteit op het verkeerde paard gewed. En Roman gaat nog steeds gebukt onder het gedrag van z’n vader. Hij maakt een fout, denkt ā€œzie je wel, m’n vader had gelijkā€, wordt boos en maakt er nog een grotere puinhoop van. En Kendall is eigenlijk heel onzeker, probeert altijd mensen met hem mee te krijgen wat vervolgens nooit lukt.

Grappig, die houding van Mattson viel me nu ook pas op. Ook dat hij een beetje moeite leek te hebben met oogcontact met Shiv.

Heel fijn dat Connor eindelijk een keer luistert naar Willa. Connor heeft maar 1 wens en dat is president worden. Voor de rest loopt hij de anderen nooit in de weg. En dan zou hij dat op moeten geven. Eikels haha.

6 likes

De laatste weken ben ik Destination Fear aan het kijken. Jammer dat het gecanceld is door die gast van ghost Adventures.
ben benieuwd hoe hun YouTube (project fear) gaat lopen.

3 likes
Succession

Hahahahaha ik ga helemaal stuk om die wasabi scĆØne
ā€œIt’s not even that lemoneyā€

9 likes
Succession s4 e8

Was wel nodig wat comic relief, ik kreeg echt buikpijn van deze aflevering! Ik ben wel benieuwd of de wasabiguy nog iets in zn schild voert, hij deed ook iets met zn computer tijdens dat moment en hij liep zo opzichtig weg uit de scene in de redactiekamer.
Die speech van Mencken was ook zo ironisch. Echt brrrr. Bijna alles wat hij zei was op zon hele griezelige manier dubbelzinnig.

7 likes
Succession

Moet wel was iets te toevallig

2 likes

Ik irriteer me aan de slechte ā€œoudeā€ make-up van Cloud in Firefly Lane. Voor bijna iedereen hebben ze 2 acteurs, jong en oud, maar voor haar niet :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ik had de hele tijd Firefly Lane en Sweet Magnolias (die woonden op Magnolia Lane toch?) door elkaar gehaald en ik snapte de hype helemaal niet want ik vond dat zo’n zeikserie, maar nu zag ik het op Netflix naast elkaar staan en viel het kwartje.
Dus ik heb deze week 2 seizoenen gebinged, prachtige serie!

6 likes

Vond ik ook raar hahaha, ze leek gewoon even oud als haar dochter

3 likes

Ja klopt, viel mij ook op. Ik vind dat ze dat in This Is Us heel goed doen met Mandy Moore, maar bij Firefly Lane zie je zo duidelijk dat ze een jongere vrouw ouder hebben gemaakt.

Heb hetzelfde een beetje met het jaar 2003. Moest mezelf tijdens de serie er steeds aan herinneren dat het 2003 was, omdat de inrichting van de huizen (vooral die van Tully) zo op de huidige inrichtingen van nu leken.

3 likes