ik kijk nu succession seizoen 2 aflevering 3, maar eigenlijk is dit gewoon game of thrones anno 2020, toch?
Er is weer een nieuw seizoen van Selling Sunset!
Met 2 nieuwe meiden en Christine is weg. Vind ik wel jammer eigenlijk maar die Bre lijkt me wel interessant
Jaa, ik heb vandaag de hele dag Selling Sunset gebinged.
Samenvatting
Echt zoveel drama dat je Christine bijna mist. Maar wel vermakelijk om te kijken, al zou ik wel iets meer huizen willen zien en minder focus op alle ruzies. BrƩ vind ik wel een leuke toevoeging, Nicole spreekt me niet aan.
Heb echt soms met verbazing zitten kijken. Echt de meest extravagante outfits (met als toppunt Chelsea die een soort riem om heeft als rok waarmee ze niet kan zitten en verder een bikinitop aan heeft werk). Jason en Chrishell die nog wat spanning lijken te hebben. Met als toppunt een weekendje weg waarbij alle dames 's ochtends een vitamineinfuus krijgen tegen de kater en zodat ze smiddags weer kunnen drinken. Emma die met haar 10cm hakken in het zwembad ligt. En een beschuldiging van drugsgebruik tijdens een ruzie leidt uiteindelijk tot het inschakelen van een advocaat voor een mogelijke aanklacht tot lasterš Geen idee waar ik naar heb zitten kijken, maar heb wel genoten.
Hoop vandaag alles te kunnen bingen haha. Zit er nou weer een extra heftige filter op de beelden? De vrouwen zien er nog meer smooth uit dan ooit
Haha eigenlijk is de hele serie game of thrones anno nu!
Ik was gisteren begonnen en heb na deze spoiler zooo veel zin om weer verder te kijken. Echt zin in die idiote dingen.
En wat ben ik aan het kijken? Selling Sunset
Heb wel Sweet Tooth S02 (af)gekeken deze week, loved it. Las dat ze seizoen 3 (wat ook het laatste seizoen wordt) ook al hebben gefilmd, dus hopelijk hoeven we dit keer niet zo lang op het volgende seizoen te wachten
Selling sunset: Ik vond Bre ook wel leuk totdat ik op haar insta ging kijken en zag dat ze voor haar babyzoontje ook een insta influencer account heeft. Vind ik echt debiel
Ik zou eerder verrast zijn geweest als ze dat nĆet had gehad. Alles is zo tering oppervlakkig.
Selling Sunset
Haha ja en die vagina tas van Chelsea!
Hahaha ja, hoe kon ik die vergeten in mijn spoilerš
Al blijft de stoel tas van Christine mijn absolute favoriet.
Yup! Maar bij ƩƩn van de nieuwe vrouwen zie je ook wel heel duidelijk dat ze zichzelf glad getrokken heeft
Ze zijn allemaal gladgetrokken toch? Die Nicole is blijkbaar 37, ik dacht dat zij de oudste zou zijn. Of misschien nog net onder Amanza & Davina die 45-ish zijn, maar iig ouder dan Crishell (41) en Mary (42)
Huh dit is een ketting, geen tas
Het is een āchair purseā en een fashion statement aldus Christine maar idd heeft ze gewoon een ketting met een stoel om zich heen hangen.
Maar ze zijn idd allemaal gladgetrokken⦠Ik las bv dat Chelsea 30 is en Emma 31, maar je schat ze veel ouder door de plastische chirurgie (of je hebt eigenlijk geen idee meer van de leeftijd). Heb het idee dat ze ieder seizoen meer aan zichzelf laten doen.
Oh vast wel! Vond het alleen bij Bre wel heel erg opvallendā¦
Ik heb vorige week Band of brothers gekeken, zou ik zeker als volgende aanraden
Lol ja ik dacht dat Nicole in de 50 was
Ik vind wel dat er veeel te veel aandacht is voor Heathers zwangerschap. Elke keer als ze in beeld komt gaat het over haar buik :ā) Maar ik vind Heather sowieso erg irritant, als zij mijn collega zou zijn zou ik de hele dag met mijn ogen rollen.
Hahah maar dit is toch classic heather. Eerst was het non-stop āIām veganā en nu is het āsooo Iām pregnantā¦ā
Jaaa haha dat zei ze inderdaad ook de hele tijd. Bij mij had ze het al verpest toen ze net een relatie met Tarek had en de hele tijd benoemde hoe zwaar het moederschap was omdat zijn kinderen bij hem waren En dat ze helemaal beledigd was toen Amanza daar (volkomen terecht) wat van zei.