Jaa wow ik moest ff nadenken welke nou de echte was
Haha ja herkenbaar
Laat me vrij om te gaaaaaaaaaaan
Pas ook de eerste seizoenen teruggekeken haha, de Epic Love tussen Sam en Anton duurde echt veel minder lang dan ik dacht!?
Oooo voor die serie bleef ik speciaal thuis. Had helemaal een crush op Anton Noordermeer (waarom vraag ik me nu af) en miste geen aflevering.
Waar kun je dit kijken dan??
Edit: Videoland zie ik; toch een reden om die kutstreamingsdienst nog effe te houden!
Omg sorry als ik je gespoilerd heb! Dacht dat dat wel heel bekend was
Heeft iemand hier meer info over ‘I am Ruth’? Ik zag er een insta reel over en ben heel benieuwd maar ik kan blijkbaar slecht googlen. Ik kan er niets over vinden wanneer de serie uitkomt etc
Is het dit met Kate Winslet?
Zo te zien een serie die I Am heet en bestaat uit stand alone afleveringen met elke keer een andere vrouw in de hoofdrol, en de nieuwste heet dan I am Ruth. Zie helaas nergens dat ie te streamen is, dus legaal kijken wordt lastig.
Ik heb nu hbo (of ja ik leen het van een vriendin haha) en ik vind het aanbod tot nu toe echt leuk ben nu the gilded age aan het kijken en ik denk dat ik daarna band of brothers ga kijken (staat al jaren op mijn lijstje)
Ik heb Killing Eve ontdekt een paar dagen geleden en zit het helemaal te bingen, ik vind het echt een geniale serie. Precies de goede mix tussen humor en spanning. Ik vind beide hoofdpersonages ook echt
ik kijk nu succession seizoen 2 aflevering 3, maar eigenlijk is dit gewoon game of thrones anno 2020, toch?
Er is weer een nieuw seizoen van Selling Sunset!
Met 2 nieuwe meiden en Christine is weg. Vind ik wel jammer eigenlijk maar die Bre lijkt me wel interessant
Jaa, ik heb vandaag de hele dag Selling Sunset gebinged.
Samenvatting
Echt zoveel drama dat je Christine bijna mist. Maar wel vermakelijk om te kijken, al zou ik wel iets meer huizen willen zien en minder focus op alle ruzies. Bré vind ik wel een leuke toevoeging, Nicole spreekt me niet aan.
Heb echt soms met verbazing zitten kijken. Echt de meest extravagante outfits (met als toppunt Chelsea die een soort riem om heeft als rok waarmee ze niet kan zitten en verder een bikinitop aan heeft werk). Jason en Chrishell die nog wat spanning lijken te hebben. Met als toppunt een weekendje weg waarbij alle dames 's ochtends een vitamineinfuus krijgen tegen de kater en zodat ze smiddags weer kunnen drinken. Emma die met haar 10cm hakken in het zwembad ligt. En een beschuldiging van drugsgebruik tijdens een ruzie leidt uiteindelijk tot het inschakelen van een advocaat voor een mogelijke aanklacht tot laster😅 Geen idee waar ik naar heb zitten kijken, maar heb wel genoten.
Hoop vandaag alles te kunnen bingen haha. Zit er nou weer een extra heftige filter op de beelden? De vrouwen zien er nog meer smooth uit dan ooit
Haha eigenlijk is de hele serie game of thrones anno nu!
Ik was gisteren begonnen en heb na deze spoiler zooo veel zin om weer verder te kijken. Echt zin in die idiote dingen.
En wat ben ik aan het kijken? Selling Sunset
Heb wel Sweet Tooth S02 (af)gekeken deze week, loved it. Las dat ze seizoen 3 (wat ook het laatste seizoen wordt) ook al hebben gefilmd, dus hopelijk hoeven we dit keer niet zo lang op het volgende seizoen te wachten
Selling sunset: Ik vond Bre ook wel leuk totdat ik op haar insta ging kijken en zag dat ze voor haar babyzoontje ook een insta influencer account heeft. Vind ik echt debiel
Ik zou eerder verrast zijn geweest als ze dat níet had gehad. Alles is zo tering oppervlakkig.
Selling Sunset
Haha ja en die vagina tas van Chelsea!