Serietopic #5

Ja en soms heel random dingen zoals die vinger tussen die autodeur iewww

Ik vind Pamela echt heeeeel goed

Ik heb ook echt genoten van bad sisters, heerlijke serie! Vind het wel verwarrend op apple tv (en prime) wanneer je nou in het gratis aanbod aan het kijken bent of tussen het aanbod waarbij je nog moet huren of kopen

2 likes

Oh er is een derde seizoen van Valeria! De eerste aflevering is leuk in elk geval.

7 likes

Vind ik ook. Vond deze aflevering echt wel spannend. Nu maar weer wachten tot volgende week.

2 likes

Ik ben ook net begonnen aan Ted Lasso en helemaal fan, zo wholesome :heart_eyes:

5 likes

Ik heb net eerste aflevering van the idol gezien. Zoooo slecht was het niet, maar dit is HBO dus geef me gewoon een nieuwe succession in plaats van dit. Maar ja als the weekend wil acteren in zijn serie dan gunnen ze hem dat natuurlijk gewoon :thumbsup:

3 likes

Echt zonde, een van de regisseuzes die ook aan Atlanta heeft gewerkt zou hieraan werken maar uiteindelijk is het weer een oversekst vrouwonvriendelijk rampenplan geworden volgens Rolling Stone

7 likes

Jaaa echt bizar!
Dat ze gewoon bijna alles opnieuw hebben geshoot omdat the weeknd het vrouwelijke perspectief mbt de entertainmentindustrie een te grote rol vond hebben en zichzelf er gewoon in geplugd heeft want een love story, seks, hijzelf en een cult is wat belangrijker is. Wtf :sob::sob:

Klinkt echt als een gevalletje ik wilde een grotere rol. Hij had toch ook een concert gecanceld omdat hij door zijn rol vergeten was hoe hij moest zingen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat laatste klinkt echt als het toppunt van pretentie.

2 likes

Zie net dat happy valley op npo app staat. Die stond nog op mijn lijstje.

2 likes

Ik heb het ook net gekeken, het had wat momenten die wel ok zijn, maar wat een pretentieuze boel… En The Weeknd met zijn rattenstaartje kan het beter bij muziek maken houden.

4 likes

Ja maar wel alleen s1?

Ja zag het en ben al begonnen:’)

2 likes

Jaa ik heb dit ook gelezen en er staan ook veel discussies hierover op reddit.
Ik was eerst nog wel benieuwd. Zelfs bij het doorlezen van het artikel van de Rolling Stone hoopte ik - naïef - dat ze toch meer het oorspronkelijke idee zouden verwerken in de serie. Totdat ik bij het gedeelte kwam over de (echt nare) sekscenes kwam en dacht; nee de intentie achter deze serie is zo slecht dat ik dit niet wil kijken.

1 like

:flushed:

Iemand die ook The Marvelous Mrs. Maisel kijkt? Heb de laatste afl van seizoen 5 gezien, zo goed en grappig. Echt mooi de serie afgesloten!

2 likes

Ja! Ik vond het ook een geweldige afsluiter van de serie, echt goed gedaan!

1 like

Ik kijk de Duggar docu op Amazon Prime over alle ellende van/door dat gezin en die IBLP sekte. Gadverdamme zeg, niet dat het een verrassing was maar toch.

3 likes

Ben ook begonnen met insecure @kali en het is echt geweldig!

1 like

Ik ook! Kan niet geloven dat het uiteindelijk Jill is dit doet.

3 likes