Het lukte me niet eens om seizoen 1 af te kijken
Ja eens, de eerste paar afleveringen vond ik nog interessant en daarna werd al zo snel belachelijk dat ik afgehaakt ben
Het laatste seizoen van never have I ever staat op Netflix.
Ik was even aan het kijken of ik seizoen 3 nou wel gezien had. Blijkbaar dus wel gezien, maar ik kan me gewoon nauwelijks iets herinneren van dat vorige seizoen
Eigenlijk ook helemaal prima bij dit soort serieus.
Ja, zoals @JelaBerlijn zegt, het is het tweede (en laatste) deel van seizoen 4.
@Pawsible @Glitterpen Ja, snap ik ook Ik had begin van dit jaar heel veel tijd toen ik een paar weken ziek thuis zat en heb het er toen doorheen gejaagd omdat het lekker makkelijk en onzinnig was, en ik er niet bij na hoefde te denken. Het had idd zoals @Depeche zei echt veel potentie, maar het ontspoorde vrij snel
Ik heb nooit criminal minds gezien en ben beetje zoekende naar een ‘nieuwe’ serie die ik kan bingen. Is deze het waard?
Hou normaliter wel van crime dingen zoals alle law and orders, Chicago PD en meer van zulke series.
Ja ik vind van wel. Criminal Minds is echt mijn lievelingsserie! Heb die altijd goed gevonden. Soms wat eng maar dat is niet altijd. Leefde ook erg mee met de personages. Was zo blij toen ik hoorde dat ze een doorstart hebben gemaakt en een seizoen 16 hebben gemaakt! Ik vind Bones ook een leuke serie.
Wat ik fijn vindt aan misdaadseries is dat meestal iedere aflevering weer een ander verhaal is. Soms komt dezelfde seriemoordenaar terug en je hebt natuurlijk verhaallijnen maar je kan het ook “los” kijken.
Bones heb ik al wel delen van gezien maar ben gisteren aan criminal minds begonnen .
Zag dat Mandy Patinkin in die vroege seizoenen zit en dat vind ik voor dit genre wel een prettig iemand om naar te kijken.
Ik ben echt verliefd op dr Reid
Succession afgekeken, nu op zoek naar iets anders
Beide series nog nooit gezien, welke moet ik (als eerste) kijken?
- True Blood
- Supernatural
0 stemmers
Dank! Ben aan de eerste aflevering begonnen!
Ik zag zelfs een artikel op nu.nl met wie is wie je bent niet de enige dus!
Ja mooie en goede serie. Af en toe wel érg dramatisch.
En mee eens met wat je zegt over dat de acteurs ineens wel erg oud zijn geworden in een paar jaar tijd.
Echt allebei niet?
Ik ben nog niet eens klaar met succession, maar zie echt niet hoe je van zo’n geweldige productie overgaat naar Twilight Light.
Het is alsof je de ene avond in een sterrenrestaurant zit en de volgende avond vraagt waar je een gecremeerde frikandel met beschimmelde mayo kan kopen.
Ik heb een brede smaak Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik nog niet overtuigd ben
Twilight ben ik ook geen fan van trouwens haha
Twilight Light? Alsof een glitterende Robert Pattinson ook maar in de buurt komt van Erik fucking Northman…
True Blood is natuurlijk een heel ander genre dan Succession, maar het is zeker geen ‘slechte’ tv. Supernatural is wel een ander verhaal, dat is echt popcorntelevisie. Erg entertaining, seizoen of tien te lang.
Als je een nieuwere vampierserie wilt is Interview with the Vampire een dikke vette aanrader trouwens, maar dat is geen hbo.
Allebei goed maar True Blood is een van mijn fav series
Ikzelf ben The Vampire Diaries weer opnieuw aan het kijken. Wel heel dramatisch maar zo nostalgisch lol, en Damon is ook gewoon hot af
Ik ga het sowieso nog wel een paar afleveringen de kans geven, denk dat het wel even inkomen is. Heb alleen nog maar Bill gezien haha.
Interview with the Vampire ben ik ook wel heel benieuwd naar! Wist wel dat er een serie van zou komen, maar heb het even opgezocht en hij staat op geen van mijn streamingsdiensten helaas. Ik vond The Vampire Diaries en The Originals wel leuk en heb die twee een tijdje geleden opnieuw gekeken om aan Legacies te beginnen, maar ben nu ergens in seizoen 3 gestrand en heb geen zin meer haha. Vind ik toch wel even van een ander level.
@Pawsible Klaus (Joseph Morgan) is mijn favoriet OH en Elijah (Daniel Gillies)
Ja echt zeker blijven kijken, Eric komt pas later en dan wil je niks anders meer haha. Bill is kapot saai (vind ik) dus begin is beetje meh.
En Legacies heb ik vgm 1 afl gezien maar echt veel slechter helaas dan TVD en TO. Klaus en Elijah zijn ook mijn favoriet haha en Damon
Ik wou echt dat er weer een leuke vampire serie kwam, maar de enige die ik zag is First Kill. Het verhaal is leuk maar de acteurs zijn alleen niet zo goed helaas
Ohja als je nog een hele leuke vampireserie wil: Buffy The Vampire Slayer. Je moet je in het begin een beetje over de lachwekkend verklede vampieren heen zetten maar het is echt super grappig en goed