Ik heb dit weekend eindelijk Succession gekeken en ben nog half in shock van die laatste aflevering, plots gebeurde alles tegelijk.
Ik heb zelf 4 afleveringen gekeken maar het kon me echt niet meer boeien, was ook helemaal de draad kwijt omdat ik het niet heel nauwlettend keek.
Maar het einde is het dus ook niet waard om door te zetten? Het klonk zo veelbelovend maar viel echt snel tegen
Ah oei neen zit aan aflevering 4
Kijkt er verder ook iemand āFromā op star (eerder fox)? Vind t zelf en goeie serie waar ik meteen lekker in zit en meer wil weten.
Heb net die nieuwe Netflix serie Escaping Twin flames af gekeken. Gaat over een stel dat mensen belooft ze te koppelen aan hun ware liefde maar waarbij ze uiteindelijk in een sekte worden getrokken en ik ben er helemaal naar van. Die sekte series zijn echt zo bizar
@ciselering juist. Goeie vergelijking met Lost.
Wil niet teveel spoilen maar van die series waar je een beetje voor de gek wordt gehouden. Voelt dan als zonde van mān tijd
Selling Sunset reünie
Gatver Alex Hall en Polly Selling the O.C. is wel echt een hate watch, ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen.
Verder best een leuke reünie! Ik was wel nieuwsgierig waar Chelsea zo bang voor was met die leugendetector haha. Altijd een grote bek maar als het erop aankomt trekt ze haar keutel in.
Het enige volwassen gesprek was weer tussen Crishell en Amanza, wat een geschreeuw en herhaling van ruzies verder de hele tijd.
Heerlijk, eerste 4 nieuwe van The Crown staan op Netflix!
Ohh heb het hele 5e seizoen nog niet gezien, nu weer zin in.
rhoams
Ik ga zo stuk om Tamara wat een zure wijven die anderen hoop echt op een clash met Suus
Ligt het aan mij of is het beeld bij Hella veel langwerpiger dan bij de rest ?! Edit: oh bij rhoams ook dus
Ga echt weer stuk om Real House Wives. Er is letterlijk nog geen een etentje in die hele serie geweest die gemoedelijk is verlopen
Tamara is echt iconic.
Ja dit zag ik de vorige aflevering ook
Jaa ik hou er echt van en van makers van lost (een van mijn favo series)
Stel je voor djamilla is je moeder
Ben gisteren ook begonnen en had precies hetzelfde. Hij is eigenlijk zo niet geschikt om beroemd te worden en lijkt me heel zwaar als je niet weet wie je kan vertrouwen en niet echt vrienden hebt.
Heb net de laatste aflevering gekeken van oogappels. En dat plus pms is geeen aanrader hahaha. Kapot janken.
Ohhh daar ging ik van uit maar misschien heb ik niet goed opgelet
Hij komt zelfs in beeld in de nieuwe aflevering! Bij zān bijbaantje op Mallorca
Tamara is echt zo raar. Wel een goede vervanger van Sheila hebben ze gekozen