Serietopic #5

Iemand maud & babs gezien? (Npo)

Voor seizoen 1 begon had ze wel tiktoks over haar (toen) nieuwe huis, volgens mij is het wel dat huis. In ieder geval ook groot en wit :sweat_smile:

1 like

Nee dat denk ik ook plus ik denk niet dat Hella de enige is die van creatief boekhouden houdt

2 likes

tijd voor de terugkerende selling sunset poll

wie vind jij nu het leukst

• mary
  • heather
  • nicole
  • bre
  • chrishell
  • amanza
  • emma
  • chelsea

0 stemmers

en minst favoriet

• mary
  • heather
  • nicole
  • bre
  • chrishell
  • amanza
  • emma
  • chelsea

0 stemmers

Hoe heet die ene met dat fake ass Britse accent

Chelsea

1 like

Ik vond Amanza zo tegenvallen dit seizoen, zij was echt altijd mijn favo omdat ze de enige nuchtere persoon leek. Maar helaas. Ik vind Bre echt een goede aanwinst.

Einde seizoen

Na die laatste ruzie heb ik zo gelachen om Bre die woest de tent uit liep terwijl ze zat te godveren over Cassandra’s gespleten haarpunten en gebrek aan nepwimpers :joy:
En ik hoop voor haar dat ze lekker dat giftige kutbedrijf verlaat, wat een hel om daar te werken zeg haha.

8 likes

Waarom komen ze in bikini naar de Cabo Office :joy:

2 likes

Ja dat accent wat hij probeert kan ik echt niet aan :sob:

8 likes

Ik meen me te herinneren dat in seizoen 1 op het einde er nog steeds geen zekerheid was en ik nog met veel vragen bleef zitten? Maar is al wel effe geleden.

Ik vond seizoen 2 van de twaalf beter dan het eerste seizoen omdat het meer over de zaak ging en er een duidelijkheid was over de dader na de laatste aflevering.
Vond het acteerwerk van Catherine en advocaten Frank en Claire goed. En ook Anton en Dennis met momenten.

2 likes

Ben begonnen aan Shameless en wat een heerlijke serie is dat! En geweldige acteurs. Jeremy Allen White :heart_eyes:

7 likes

Overactor. Maar op een of andere manier vinden mensen hem geweldig.

1 like

Tip voor een leuke serie: Hacks
Op HBO en ik vind hem echt enorm leuk, heel grappig.

2 likes

Een moord kost meer levens staat op Videoland
Ben bij aflevering 2 maar het is wel erg naar hoor bah :frowning:

Tip: Bodies op netflix. Gaat over identiek dezelfde moord in vier tijdsvakken (1890, 1941, 2023 en 2050) en het verband tussen die moorden. Is crime/mystery, en vooral de scenes uit 1890 en 1941 zijn heel mooi gefilmd.

5 likes

Heb je deze serie al afgekeken? Vond het in het begin veelbelovender dan uitkomst eerlijk gezegd haha
Maar idd oudere periodes zijn mooi in beeld gebracht

3 likes

Is heel leuk idd

3 likes

Is dit een soort docu?

5 likes

Nee het is gebaseerd op het boek van Peter R de Vries en nagespeeld als dramaserie

1 like

Iemand anders ook begonnen met de Nederlandse serie Santos op npo? Ziet er goed uit tot nu toe en de recensies zijn ook goed.

Vanaf vrijdag komt Carmen Curlers, Deense serie, op npo2. Dat klinkt als een leuke luchtige serie dus ga zeker de eerste afleveringen kijken.

2 likes