Show al je creatieve creaties

Omg wat leuuuuuk die hondjes :heart_eyes:

1 like

Wat maken jullie leuke dingen! Leuk ook dat iedereen weer op een andere manier creatief is. Nog even een paar dingen die ik nog niet voorbij had zien komen:

Deze tekening is een jaar of 15 oud, vond ik laatst terug:

10 likes

Een Volkswagen bus voor mijn kat :smile:

32 likes

Twee tekeningen gemaakt met Procreate op de iPad.


9 likes

Wauw!

1 like

Ik ben laatst ook weer wezen haken en heb deze leukerd gemaakt

11 likes

Ben de laatste tijd weer een beetje bezig met Snapfilters maken en echt zo vet dat ze zonder dat ik iets doe best wel opblazen :star_struck: Ik heb maar 2 mensen waar ik veel snaps naar stuur en dat zijn mijn vader en moeder hahaha ik betwijfel of zij de reden zijn dat ze zo populair zijn


17 likes

Volgens mij moet het ook mutilation zijn ipv mulation. Vet gedaan!

3 likes

Ik wil geen party pooper zijn maar het moet toch echt mutilation zijn ipv multilation :see_no_evil:

2 likes

Mijn nieuwste creatie😂 kwaliteit is nogal achteruit omdat ik er een gif van heb gemaakt

12 likes

@DikkeKip je bent tot leven gewekt :smiley:

Tof gemaakt.

2 likes

Haha wowwww wat cool! @NInja en wat leuk dat je aan mij dacht @anon42392789 :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Die toren lijkt zo erg op 1 hier in de buurt, alleen heeft die een soort dakje ter bescherming erop

1 like

@Bunnyslippers

Hier een paar voorbeelden:


afbeelding


28 likes

Wauw! Heb je ook zelf een keramiek oven? Dat lijkt me zo vet! (En onbetaalbaar :joy:)

1 like

Jup, waanzinnige rip uit mijn lijf al is het een relatief kleine. Heb hiervoor een aantal jaar les gevolgd en soms een werkplek gehuurd en dat is ook prijzig maar wel een stuk beter te betalen

1 like

Zo vet!! :smile: Ik heb het bij dagbesteding gedaan en vond het zo leuk en ook rustgevend met je handen in de klei, terwijl ik vieze handen echt een gruwel vind :joy:

1 like

Wat mooi!

1 like