Show al je creatieve creaties

Het viel me een beetje op dat de topics over bijvoorbeeld tekenen en schilderen niet echt actief waren, en het leek me best wel leuk om een algemeen topic te hebben voor al je creatieve creaties! (dus ook andere dingen)
Dus laat je werk zien waar je het meest trots op bent of waar je nu mee bezig bent :grin:

Ik ben zelf bezig met een 3D model van een foodtruck! Hij krijgt later nog kleur en texture maar ik moet eerst alle onderdelen even afmaken en alle fouten eruit halen :see_no_evil:

15 likes

23 likes

Oh echt superleuk! En als jij het bent op de bovenste foto: Wat ben je knap!

Ooh, leuk topic! Ik zou ook wel mijn creaties willen delen maar ik wil anoniem blijven dus helaas.

1 like

Heel leuk! Erg toepasselijk bij je avatar ook, lekker burny

2 likes

Telt mijn 50 shades of grey trailer over Mark Rutte en Wilders mee? :joy:

8 likes


:frowning:

2 likes

Ahh shit doet ie het nu wel? haha

ja!

Enjoy hahaha :joy:

1 like

hopelijk deel 1 op netflix volgend jaar!

2 likes

Hahah ik wil meer

1 like

Update: hij is eindelijk af :grin:

18 likes

Ahhh leuk! Maak je die pompom’s ook zelf? :slight_smile:

Begonnen met haken :slight_smile: Best trots op mijn creaties, voor een beginner!

23 likes

Ik dacht laat ik ook eens wat delen. Ben vooral creatief met verf en mijn iPad:

Een maand challenge die ik heb gedaan met het karaktertje gebaseerd op mijn Franse Bulldog:

Stencil schilderij voor mijn crossfit trainer:

Nu ben ik een vogeltjes challenge aan het doen, maar dit doe ik op de iPad in procreate:

23 likes

Ik photoshop meestal advertenties in elkaar, maar heb laatst een avocado in photoshop getekend :joy: Impressive huh (heb hier serieus ook een uur over gedaan ofzo hahaha).

Ohh en een paar jaar terug had ik dit filmpje weleens gemaakt waar Bassie en Adriaan N***as in paris zingen van Kanye West en Jay Z :joy: Helaas nooit afgemaakt. Hij deed het ook best goed op youtube voordat hij verwijderd werd jegens copyright redenen haha

8 likes

Wow echt super mooi! :open_mouth:

2 likes

Ja!!!

1 like

Yes gewoon via youtube, zoeken op jellyfish crochet, mimi bunny crochet en bunny lovey crochet!

1 like