Show je handschrift

10 likes

Het handschrift van Maarten van Rossem hahahah

1 like

12 likes


Net en slordig

13 likes

Woh netjessssss

Ik ben jaloers op sommige handschriften hier haha. Ik moet van docenten mijn tentamens op de computer maken omdat ze geen zin hebben om te gaan ontcijferen.

12 likes

Even een bestaande aantekening gepakt, omdat ik bij nu een tekstje schrijven waarschijnlijk netter probeer dan ik daadwerkelijk schrijf.

16 likes

Toevallig vanmiddag nog een foto gemaakt van mn boodschappenlijstje, ik wou sesamzaad opschrijven🙃

22 likes

42 likes


Ik heb altijd het idee dat ik heel zuinig om moet gaan met schrijfblokken, dus dan wordt het één groot warrig verhaal :joy:

9 likes

Briefje van gister

10 likes

Over het algemeen zien mijn aantekeningen voor werk er echt lelijk uit, maar dat doet te veel pijn om te laten zien.

8 likes

Lijkt me heerlijk als je zo netjes en clean kunt schrijven. Ik kan dat gewoon echt niet. Zou het ook iets zeggen over je persoonlijkheid? Ben zelf ook een enorme chaos dus mijn handschrift ook. Daarnaast typ ik altijd alles en schrijf echt nooit wat, geen geduld voor. Lijstjes maken kan ik ook niet echt want ik krabbel er altijd van alles bij en met pijltjes en streepjes probeer ik dan aan te duiden wat ik bedoel, een dag later snap ik het al niet meer.
Mijn bijdrage (redelijk overzichtelijk voor mijn doen, aantekeningen voor het huis met ff wat dingen weggeblurd)


Ik denk vaak dat mensen die netjes schrijven, ook super netjes zijn en alles op orde hebben enzo. Wat vinden of denken jullie?

5 likes

Ik schreef eerst dit:

Alleen toen dacht ik dat ik best wat meer moeite kon, en toen heb ik mijn huidige favoriete gedicht overgeschreven:

En omdat ik nooit heb geleerd hoe je een pen dient vast te houden ziet mijn ringvinger er nu zo uit:

20 likes

Haha dat laatste herken ik! Ik kan ook m’n pen niet normaal beet houden

Meteen even mijn boodschappenlijstje. Dit is vluchtig geschreven, maar m’n handschrift verschilt niet veel met als ik wel m’n best doe

6 likes

Bij mij zit tamelijk veel verschil tussen mijn nette en mijn snelle handschrift haha (voor de vergelijking maar even 2 keer studieaantekeningen erbij gepakt, wie raadt welke vakken gaat door voor de koelkast)

7 likes

Boodschappenlijstje!

13 likes

Geen idee of de vakken bij jou ook zo heten maar ik gok: burgerlijk procesrecht en materieel strafrecht.

2 likes


Wat hebben sommigen nette handschriften zeg! Dit is mn nette versie haha, als ik snel schrijf is het niet altijd even leesbaar

17 likes

#tisaltijdlenteindeogenvandeapothekersassistente
Samenvatting

9 likes