Show je handschrift

Ik vind dit mooi! Misschien niet het standaard nette handschrift maar als je kijkt naar je lettergrootte, spatiëring enz. dan ben je best netjes en consequent.

1 like

32 likes

En dat terwijl ze zeggen dat linkshandigen altijd slordig schrijven. Dat is dan ook mijn excuus waarom ik slordig schrijf. Het is afgrijselijk.

2 likes

Wow, duurt het schrijven niet heel lang met een liniaal langs alle letters? Zelden zo’n net handschrift gezien. Chapeau.

1 like

Wow het lijkt wel een typo!
Heel mooi wel maar ik krijg er stiekem ook een beetje de kriebels van dat het zo perfect is haha :see_no_evil: Ben je niet heel lang aan het schrijven of hoe is het als je ff snel iets neer moet krabbelen?

Dit kan dus allebei haha. 1 is samenvattingen handschrift en 2 is snelschrijf

6 likes

Nu ben ik benieuwd geraakt waarom jullie eigenlijk samenvattingen helemaal uitschrijven? Typen gaat 10 keer sneller toch? En is minder vermoeiend dan schrijven, ik heb na een half a4tje al een lamme hand/stijve vingers haha.

1 like

Ik onthoud dan alles beter, want kost meer tijd en moeite.

4 likes

Ja zelfde met boodschappenlijstjes. Die zet ik gewoon in m’n mobiel. En daarna delete.

Ik schrijf zelfs zoo lelijk dat ik een keer mijn zus vroeg om een rouwkaart namens mij te sturen, dus met haar handschrift. Het gaat alle kanten in, omhoog omlaag van links naar rechts. Zodra ik echt mijn best doe ga ik bijna bibberen.

Ik typ altijd eerst omdat ik het anders niet bij kan houden in college en als ik dan echt ga leren dan ga ik schrijven om het beter te onthouden.


10 likes

Vind het gewoon fijn! Hou niet van typen.

Wowwww ben jij een robot!! Hahaha. Wel mooi en strak

Edit: hahah sorry zie nu voor zon invulplaatje van “ik ben geen robot” en jij zo Uhm fuck… en nu?

7 likes

5 likes

Ik onthoud het ook beter als ik schrijf. Toen ik nog studeerde schreef ik altijd tijdens college en tijdens het leren maakte ik geschreven samenvattingen en ik haalde altijd al mn vakken met goede cijfers. Toen dacht ik productiever te gaan zijn door alles te typen en dat semester heb ik al mn vakken niet gehaald :sweat_smile: toen ben ik maar weer gaan schrijven.

13 likes

27 likes


En zo schrijf ik als ik aan t leren ben, best groot :joy:

4 likes

Iemand tips om ook een mooi (leesbaar) handschrift te krijgen :innocent:

Dit is die van mij gewoon normaal geschreven, niet super snel of super netjes maar gewoon zoals ik altijd schrijf.

Ik probeerde ook nog even aan elkaar te schrijven. Dit is niet meer zo’n succes hahah

5 likes