Show je huis

Thanks! Ja, ik zou het liefst een iets donkerdere groentint op de muur hebben. Maar ik denk niet dat het snel gaat gebeuren want dat vind ik teveel werk haha. Ik ben extreem lui met dit soort dingen. Plus deze muur loopt helemaal van de voor- tot de achterkant van het huis. Ook in de keuken, met hoge kasten waardoor het best een klus is om alles te schilderen.

Waar heb je dat fantastische witte ding gekocht naast je marshall speaker?

Uhm, dat is volgens mij de koraal vaas van Pols Potten. Heb ‘m al jaren dus weet niet of ze die nog verkopen.

2 likes

thanks!

1 like

weg

Had eerst een roze lambrisering, nu de bovenkant ook roze gemaakt. Zit in een roze fase. Haal de foto denk ik weer weg morgen.

9 likes

weg
andere kanten van de kamer

weg

5 likes

24 likes

Mooi! Waar komt de tafel vandaan?

De eettafel heb ik gratis via marktplaats! Of bedoel je de salontafel? Die is van zuiver

2 likes

De eettafel haha
Dat was dus een goede deal voor jou!

1 like

Mooi! Wel toevallig haha, volgens mij hebben wij 3dezelfde kussens in de woonkamer liggen.

Samenvatting

60 likes

Je huis is zo mooi :heart_eyes:

Leuk ook zo gedurfd met printjes en kleuren!

2 likes

Ik heb deze en twijfel om deze opnieuw te kopen aangezien er slijtplekken op zitten :laughing:.

3 likes

Deze ligt er nu 4 jaar. Kleed ziet er verder heel mooi uit, maar precies op de plek bij de bank waar mijn vriend altijd zit is het weggesleten :sleepy:. Hij is altijd heel erg beweeglijk met zijn voeten en heeft ook sloffen met harde zool :roll_eyes:.

1 like

Hahaha nee, kleed is verder prima. En een leuk prijsje :sunglasses:

1 like

Ik vond deze foto’s pre-samenwonen toen mijn huiskamer nog in top conditie was :joy:

18 likes

Prachtig! Mooi ook dat het zo past bij de keuken qua stijl en kleuren.
Waar zijn de witte kast & de bank van? Ben zelf ook naar zoiets op zoek!

3 likes

Dank je! :blush: Ze zitten echt super comfortabel! De laatste tijd geef ik de voorkeur eraan ipv mijn bank. Ik zit er nu ook in te forummen haha :grin:

1 like

Wow dit kan echt zo in een woon catalogus! :open_mouth:Super mooi!

2 likes

Wij hebben hem ook en hij zit echt heerlijk :star_struck:

16 likes