Show je huis

Heb je de vloer zelf gelegd of is het een oude? Indien nieuw: van waar? :wink:

1 like

Je huis is net een woonmagazine :heart_eyes:

Ik zou t voor plicht roze gaan. Heel licht wel zodat het niet te druk wordt, en dat witte er net een beetje af is.

Leuk huis heb je! En :heart: je kat haha

Hij lag er al in! Hij is wel opgeschuurd en opnieuw in de lak gezet, de vloer was eerst heel lelijk geel/oranje-achtig. We hebben wel een doorbraak gemaakt van de woonkamer naar de keuken en daar de vloer door laten leggen met een nieuwe vloer. Dat is heel mooi geworden vind ik, maar door een lokaal bedrijf gedaan. Als je de naam van dat bedrijf wilt weten, laat maar weten :blush:

Hier zie je dat (sorry geen hele duidelijke foto)

72 likes

Wat een prachtig huis!

4 likes

wat een prachtig inderdaad! Dat licht! Hele fijne sfeer

Ah zo lief, dankjewel!:smiley:

1 like


Onze woonkamer/eetkamer, nog een paar weekjes en dan gaan we verhuizen…

22 likes

Omg waar is je bank van😍

1 like

Woon hier nog niet zo lang, dus het is nog niet helemaal klaar. Zou uiteindelijk nog wel een andere eettafel willen maar daar heb ik nu even geen budget voor. Ik wil ook nog iets op die witte kasten, maar weet nog niet zo goed wat. Ben er verder wel heel blij mee!
22 likes

Plantjes op de kasten!!:blush:

4 likes

Leuk al die alpaca accessoires :heart:

Mooie kleur groen zeg! Welke is het?

2 likes

Leuk! Ik vind het raam boven je tv ook gaaf zeg. :heart:

1 like

Hier mijn woonkamer. :slight_smile: Ben er wel blij mee, al zou ik de groene muur graag wat donkerder hebben. De foto’s zijn wat donker omdat het zonnescherm naar beneden is.


Achter de bank is nog loonruimte en daar staat nog de kattenbak, een kast met prullaria en de computerhoek van mn vriend.

21 likes

Ik heb ook zo’n groene kleur op mijn muur. Histor quiet clearing is dat, weet niet of het precies dezelfde kleur is als die van @NothingAboutSam. Als je dat Googled dan zie je veel afbeeldingen ervan. Misschien is het iets?

1 like

Sorry, helemaal vergeten te antwoorden! Ik denk ook dat @Saturnus een beter antwoord voor je heeft dan ik. Ik ga voor verf altijd naar een winkel in een dorp bij mij in de buurt dat ter plekke verf voor je mengt, dus geen idee hoe het heet. Hopelijk kan je de kleur vinden door Saturnus!

2 likes

Thanks! Ja daar ben ik ook heel blij mee! Het gebouw is vroeger (vanaf 1903) een meubelfabriek geweest en oa die ramen zijn daar nog overblijfselen van :grin:

Leuk zeg, vind het er erg gezellig uitzien en vind de kleur op je muur prachtig! Zou je dan wel weer een groene kleur willen alleen donkerder? Of helemaal een andere kleurtint?

1 like