Show je kasboekje

Voor 3000€ per maand én een huis in de randstad voor €350 per maand mogen ze 3D films van mijn lichaam, inwendig en uitwendig, maken hoor.

17 likes

:joy::joy::joy: goor

2 likes

En een vriend, een vreemdgaande dat wel.

Wow bij welke zorgverzekeraar zit jij? Ik betaal nu 130 euro, wat wel aan de hoge kant is dus ben benieuwd!

Rent-a-friend?

Maar dat zegt toch heel weinig? Basis, of aanvullend, minimaal of maximaal eigen risico…

Maar als ze 3000 pm Extra verdient. Waarom betaald ze dan steeds maar 30 af aan dr eigen risico? Hoi als je nog leest zou ik het gewoon in een x doen joh ben je van dat gezeik af.

6 likes

We hebben veel Hele Goeie Mensen hier maar wil je de rol nu even op je nemen? Zou het forum onwaardig zijn als iemand niet kwam verbeteren toch.

1 like

Ze beweerde dat ze dit werk nog maar sinds deze maand deed toch?

1 like

Ooh ja klopt.

Ja dat is zeker zo, niet over nagedacht! Ik heb een basisverzekering en 250 euro eigen risico geloof ik.

Ja iemand die je kan inhuren als je niet alleen naar een feestje of crematie wilt ofzeau

1 like

Ok voor een basis is dat alsnog wel veel denk ik, maar 250 euro eigen risico kan toch niet?

2 likes

Ja dat ging ik dus bijna doen hè :sob:

1 like

als ze het had benoemd in een “achter de schermen op je werk” of in een “wat doe jij voor werk” had er geen haan naar gekraaid. Of misschien oprecht geïnteresseerde vragen gesteld, vooruit. Maar daar koos ze niet voor, ze koos voor geheimzinnig aandacht trekken dus daar komen de reacties ook vandaan.

4 likes

Haha nee je hebt gelijk, €385. Ik heb het ooit gewoon overgenomen van mijn ouders en niet naar omgekeken. Toch maar eens uitzoeken!

Wil wel even zeggen dat ik het fijn vond dat niemand het kwam verzieken met “Er zijn al 15 dezelfde reacties”
Like yeah we know maar we willen facts nu!

2 likes

Je kan ook gewoon je vieze onderbroeken verkopen.

2 likes

en ik maar gewoon wassen, dit is waarom ik nooit rijk word.

5 likes

En sokken. Panty’s. Schoenen. Er is overal ee markt voor!

3 likes